Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 Vokste de det av seg? Hva har barnehagen gjort konkret? Hva har dere gjort? Har de noen gang skadet andre barn skikkelig? Hvordan var det for dere selv personlig? Følelsene deres rundt dette. Hvordan er barnet i dag i forhold til andre barn, for dere der barnet nå er større og har sluttet å bite. Anonymous poster hash: a2d52...9e3
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 Begge mine beit mye da de var 1,5 til ca 2,5 år. Hver gang de gjorde det, enten på barnehagen eller hjemme, tok vi dem bort fra situasjonen. Vi var også åpen om dette ovenfor andre foreldre, og gjorde vårt beste for at ungene våres skulle slutte med det. Det gikk over etter vært, etter at de begge begynte og snakket og kunne uttykket seg si hva de hadde på hjertet, sluttet de brått med bitingen. Nå er dem 8 og 5,5 år og oppfører seg eksemplarisk:) Anonymous poster hash: b0b58...b2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå