Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 http://www.parustad.no/kan-det-virkelig-vaere-slik-at-viggo-kristiansen-er-uskyldig/ De har jo ikke så mye som et eneste bevis på han.. Anonymous poster hash: bf296...c4b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 Har tenkt tanken selv. Er vel ingen bevis som knytter han direkte til åstedet. Så jeg synes det er merkelig at han ble dømt. Han ble jo tydeligvis ikke dømt pga bevis, men pga emosjonelle grunner. Men, min mening er at jeg tror han har vært med på det. Men igjen, trodde man var uskyldig til det motsatte er bevist. Så har man jo Ordrerud-saken f.eks. En av de er jo uskyldig, men ble likevel dømt. Mange rare saker oppigjennom tror jeg, dessverre... Anonymous poster hash: 26a67...ab2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 Har tenkt tanken selv. Er vel ingen bevis som knytter han direkte til åstedet. Så jeg synes det er merkelig at han ble dømt. Han ble jo tydeligvis ikke dømt pga bevis, men pga emosjonelle grunner. Men, min mening er at jeg tror han har vært med på det. Men igjen, trodde man var uskyldig til det motsatte er bevist. Så har man jo Ordrerud-saken f.eks. En av de er jo uskyldig, men ble likevel dømt. Mange rare saker oppigjennom tror jeg, dessverre... Anonymous poster hash: 26a67...ab2 Fulgte ikke med på Orderud-saken... hva mener du med at en av de er uskyldig? Vet vi det, og hvordan i såfall? Anonymous poster hash: 7168d...9b6
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 Fulgte ikke med på Orderud-saken... hva mener du med at en av de er uskyldig? Vet vi det, og hvordan i såfall? Anonymous poster hash: 7168d...9b6 Nei, altså, fulgte ikke direkte med. Men 3 personer kan ikke fysisk vært med på drapene. Vanskelig å forklare... Anonymous poster hash: 26a67...ab2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 Nei, altså, fulgte ikke direkte med. Men 3 personer kan ikke fysisk vært med på drapene. Vanskelig å forklare... Anonymous poster hash: 26a67...ab2 Ingen av de var jo uskyldige. Hva snakker du om? Anonymous poster hash: 52393...8aa
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #6 Skrevet 25. august 2016 Ingen av de var jo uskyldige. Hva snakker du om? Anonymous poster hash: 52393...8aa De klarte jo aldri å finne ut hvem som gjorde det. De ble dømt på indisier. Veronica å Per ble dømt for drapene og 2 til ble dømt for medvirkning. Men hvem vet om dette stemmer da det ikke var noen bevis? Anonymous poster hash: 26a67...ab2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #7 Skrevet 25. august 2016 Nei, altså, fulgte ikke direkte med. Men 3 personer kan ikke fysisk vært med på drapene. Vanskelig å forklare... Anonymous poster hash: 26a67...ab2 Hææ? Anonymous poster hash: 749d4...650
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #8 Skrevet 25. august 2016 Han som nå igjen er dømt for drapet på Kristine (var det ikke det hun het? Hun på 12 år som ble drept i 1999) ble frikjent fordi de ikke hadde bevis da. Med moderne metoder fant man rester av hans DNA under neglene hennes. Det virker helt tydelig at det er han. Jeg synes Viggo Johansen virker like skyldig. Kompisen hans har dessuten innrømmet det. Psykiske lidelser kan dessverre få slike konsekvenser, heldigvis veldig sjeldent. Men det virker som om alle tenker at alle de kjenner ikke kan gjøre noe sånt. Alle mammaer sier "men min sønn er jo så god, alltid vært så snill og søt", "naboen min var jo en rolig mann". Osv. Slike voldtektet og mord kan kun skje i bøker eller filmer, synes mange å tenke. Men så skjer det da, og da er det *noen* som har gjort det! Anonymous poster hash: 9dcd3...86e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #9 Skrevet 25. august 2016 Nei, altså, fulgte ikke direkte med. Men 3 personer kan ikke fysisk vært med på drapene. Vanskelig å forklare... Anonymous poster hash: 26a67...ab2 FYSISK, nei, men om man har bestilt et drap og vært "med" på det er man skyldig Anonymous poster hash: 9dcd3...86e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #10 Skrevet 25. august 2016 Det finnes INGEN beviser på at de drepte de 3 i Orderud-saken. Absolutt ingen!!! Anonymous poster hash: 26a67...ab2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #11 Skrevet 25. august 2016 Herre jesus. Gå og se en rettssak. Eller ti. Idioter. Anonymous poster hash: a7e08...175
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #12 Skrevet 25. august 2016 Han som nå igjen er dømt for drapet på Kristine (var det ikke det hun het? Hun på 12 år som ble drept i 1999) ble frikjent fordi de ikke hadde bevis da. Med moderne metoder fant man rester av hans DNA under neglene hennes. Det virker helt tydelig at det er han. Jeg synes Viggo Johansen virker like skyldig. Kompisen hans har dessuten innrømmet det. Psykiske lidelser kan dessverre få slike konsekvenser, heldigvis veldig sjeldent. Men det virker som om alle tenker at alle de kjenner ikke kan gjøre noe sånt. Alle mammaer sier "men min sønn er jo så god, alltid vært så snill og søt", "naboen min var jo en rolig mann". Osv. Slike voldtektet og mord kan kun skje i bøker eller filmer, synes mange å tenke. Men så skjer det da, og da er det *noen* som har gjort det! Anonymous poster hash: 9dcd3...86e Han er ikke dømt, rettssaken pågår nå. Anonymous poster hash: 270d5...fcb
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #13 Skrevet 25. august 2016 Han som nå igjen er dømt for drapet på Kristine (var det ikke det hun het? Hun på 12 år som ble drept i 1999) ble frikjent fordi de ikke hadde bevis da. Med moderne metoder fant man rester av hans DNA under neglene hennes. Det virker helt tydelig at det er han. Jeg synes Viggo Johansen virker like skyldig. Kompisen hans har dessuten innrømmet det. Psykiske lidelser kan dessverre få slike konsekvenser, heldigvis veldig sjeldent. Men det virker som om alle tenker at alle de kjenner ikke kan gjøre noe sånt. Alle mammaer sier "men min sønn er jo så god, alltid vært så snill og søt", "naboen min var jo en rolig mann". Osv. Slike voldtektet og mord kan kun skje i bøker eller filmer, synes mange å tenke. Men så skjer det da, og da er det *noen* som har gjort det! Anonymous poster hash: 9dcd3...86e Hva du syns er irrelevant faktisk. Man skal ikke bli dømt med lovens strengeste straff på tro. Rettsstaten er bygd opp slik at det er bedre at 10 skyldige går fri enn at en uskyldig sitter i fengsel. I denne saken (Kristiansen) har de ingen fysiske bevis. Kun kameratens tilståelse. Og ja fikk han? Jo etter å ha sagt kameraten var hovedmannen fikk han mildere straff. Uansett hvor tragisk den saken er så håper jeg han får prøve saken sin på nytt Anonymous poster hash: 6d0c9...02f
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #14 Skrevet 25. august 2016 Hva du syns er irrelevant faktisk. Man skal ikke bli dømt med lovens strengeste straff på tro. Rettsstaten er bygd opp slik at det er bedre at 10 skyldige går fri enn at en uskyldig sitter i fengsel. I denne saken (Kristiansen) har de ingen fysiske bevis. Kun kameratens tilståelse. Og ja fikk han? Jo etter å ha sagt kameraten var hovedmannen fikk han mildere straff. Uansett hvor tragisk den saken er så håper jeg han får prøve saken sin på nytt Anonymous poster hash: 6d0c9...02f Enig!Kan være faktisk være justismordet dette... Anonymous poster hash: 05cf6...b29
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #15 Skrevet 25. august 2016 De klarte jo aldri å finne ut hvem som gjorde det. De ble dømt på indisier. Veronica å Per ble dømt for drapene og 2 til ble dømt for medvirkning. Men hvem vet om dette stemmer da det ikke var noen bevis? Anonymous poster hash: 26a67...ab2 Alle ble dømt for medvirkning. Anonymous poster hash: 6f3b9...70e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #16 Skrevet 25. august 2016 Det finnes INGEN beviser på at de drepte de 3 i Orderud-saken. Absolutt ingen!!! Anonymous poster hash: 26a67...ab2 Vel... Kristin Kirkemo og eksen hennes tilsto jo medvirkning til drapene. Anonymous poster hash: 6f3b9...70e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #17 Skrevet 25. august 2016 Viggo er så skyldig, 100% Anonymous poster hash: 96254...b91
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #18 Skrevet 25. august 2016 Viggo er så skyldig, 100% Anonymous poster hash: 96254...b91 Hvordan vet du det? Kjenner du han? Eller kjenner du saken? Anonymous poster hash: 763a9...074
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #19 Skrevet 25. august 2016 Hvis dere hadde kjent til detaljene i Baneheia saken, så hadde dere aldri kommet med antydninger om at VK er uskyldig. Dere kan ikke i deres grusomste mareritt forestille dere hva han gjorde med de to jentene. Måtte han lide resten av sitt liv. Anonymous poster hash: 087db...caf
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #20 Skrevet 25. august 2016 Hvis dere hadde kjent til detaljene i Baneheia saken, så hadde dere aldri kommet med antydninger om at VK er uskyldig. Dere kan ikke i deres grusomste mareritt forestille dere hva han gjorde med de to jentene. Måtte han lide resten av sitt liv. Anonymous poster hash: 087db...caf Siden jeg kjenner detaljene i saken, dommen, "bevisene" og mye teknisk rundt mobilbeviset er min påstand at dommen er mildt sagt syltynn. Og svært tvilsom. Anonymous poster hash: 96a04...38f
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #21 Skrevet 25. august 2016 Hvis dere hadde kjent til detaljene i Baneheia saken, så hadde dere aldri kommet med antydninger om at VK er uskyldig. Dere kan ikke i deres grusomste mareritt forestille dere hva han gjorde med de to jentene. Måtte han lide resten av sitt liv. Anonymous poster hash: 087db...caf Lurer litt på dette. Har lest dommen. Mange sier det samme som deg. Er det noe dere vet som ikke kommer frem sv dommen? Det som står i dommen er selvsagt fælt, men fantasien min var verre. Anonymous poster hash: 53b61...9ef
Modesty Blaise. Skrevet 26. august 2016 #22 Skrevet 26. august 2016 Tråden er moderert pga. spekulasjoner og ryktespredning. Dette er et tøft og vanskelig tema, og jeg ber dere om å holde dere til ting som allerede er offentlig kjent. Modesty Blaise, moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå