Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 Har dere det på barnerommet? Eller kjøkken/stue? Vi har flytta å ungen har fått for første gang sitt eget rom Anonymous poster hash: 61a90...4aa
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 Vi har det på lekerommet, høyt oppi skapet så ungene ikke når det. Har tidligere hørt så mange skrekk historie hva som kan skje når dem får taki det. Så her er det føre var.... Anonymous poster hash: 71a36...ed8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 I en skuff i skjenken på kjøkkenet Anonymous poster hash: 426c8...d7c
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 Ark og tegnesaker står alltid fremme på skjenken, tegne kan de alltid gjøre. Anonymous poster hash: 03449...128
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 Takk for svar alle dere Vet fortsatt ikke hvor jeg skal gjøre av det Anonymous poster hash: 61a90...4aa
TPK Skrevet 25. august 2016 #6 Skrevet 25. august 2016 En skuff i skjenken i stuen. Tegner på spisebordet.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #7 Skrevet 25. august 2016 Her har de fått en egen hylle i bokhyllene i stua. Min erfaring er at det må være lett tilgjengelig for å bli brukt. Anonymous poster hash: b3dc7...660
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #8 Skrevet 25. august 2016 I en skjenk på stua. Ungene tegner ved spisebordet. Ikke aktuelt med slike ting på rommet😉 Anonymous poster hash: 91949...94a
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #9 Skrevet 25. august 2016 En skuff i skjenken i stuen. Tegner på spisebordet. Ved, håper jeg? Anonymous poster hash: 92910...7a8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #10 Skrevet 25. august 2016 Har en skjenk/kommode i stuen med tre skuffer. Den ene inneholder tegnesaker, den andre perler, loom-strikk o.l, den tredje masse småsaker, alt fra prompepute til kuleramme Anonymous poster hash: 81f36...e0c
TPK Skrevet 25. august 2016 #11 Skrevet 25. august 2016 Ved, håper jeg? Anonymous poster hash: 92910...7a8 Begge deler, haha 😀
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #12 Skrevet 25. august 2016 Vi har en slik 😊 Kan trilles dit ungene skal bruke det 😊 http://puessipuesno.com/carrito-de-manualidades-con-el-raskog-de-ikea/ Anonymous poster hash: 66f8a...be6
Lille- MO Skrevet 25. august 2016 #13 Skrevet 25. august 2016 I en skjenk i spisestua. De fleste tegne/maleaktivitetene skjer ved spisestuebordet.
Puppen og lillemor Skrevet 25. august 2016 #14 Skrevet 25. august 2016 I en hylle i stua rett ved spisebordet! Lett tilgjengelig slik at de kan finne frem selv
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #15 Skrevet 25. august 2016 Tegnesaker ligger i ei åpen hylle i tv-benken. Alltid tilgjengelig. Malesaker har jeg høyere oppe, for det er ikke like lurt at 3-åringen har fri tilgang på. Men han vet hvor det er og får stort sett lov å male når han vil. Anonymous poster hash: 78a55...afb
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #16 Skrevet 25. august 2016 Overalt, føler jeg :-) Anonymous poster hash: dece6...ade
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #17 Skrevet 25. august 2016 Takk for svar alle Var kanskje litt Geir spørsmål, men trengte virkelig svar 💗 jeg blir å ha der ved kjøkkenbordet 😁 Anonymous poster hash: 61a90...4aa
Mamma_til_2 Skrevet 26. august 2016 #18 Skrevet 26. august 2016 Vi har slikt liggende i en skuff i barnas høyde slik at de kan fargelegge, klippe og teipe så mye de vill. Lim og vannfarger spør de om de kan bruke før de tar det.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #19 Skrevet 26. august 2016 Alle leker er på rommet, også en del tegnestifter etc. Men han har en egen bokhylle i stua som er hans, jvor han har noem bøker,puslespill,tegnesaker,maling. De tingene han ikke får lov å holde på med alene (maling f.eks) står høyt oppe. Han er 3,5 år og haaater å være alene. Så har ikke akkurat vært noe problem at han tegner på vegger etc. Anonymous poster hash: 7c8c6...eb0
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #20 Skrevet 26. august 2016 Vi har ein liten kommode på kjøkkenet med tegne/malersaker, perler, modellkitt mm. Anonymous poster hash: b3585...767
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #21 Skrevet 26. august 2016 Nå er det på soverommet vårt. Vi tok kjellerstua slik at ungene fikk hvert sitt rom. Der har vi hobbyrommet vårt også, så der finnes det meste. Ungene kan ha sine ting på sitt rom, men de vil ha det nede. De syns det er bedre å gå ned der når de skal gjøre noe, der er det musikkanlegg slik at de kan kose seg med høy musikk uten at de på naborommet klager. Det er vel det de syns err best tenker jeg. Anonymous poster hash: b89a3...82d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #22 Skrevet 26. august 2016 Oppe i høyden, ellers hadde hele huset vært stripete. Skapet står i stua. Men kanskje vi flytter det nedover når de blir store nok til ikke å gå bananas. Anonymous poster hash: 313b5...0bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå