Gå til innhold

Hvor har dere maling/tegnestifter,ark osv


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere det på barnerommet? Eller kjøkken/stue?

 

Vi har flytta å ungen har fått for første gang sitt eget rom :)

 

Anonymous poster hash: 61a90...4aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det på lekerommet, høyt oppi skapet så ungene ikke når det. Har tidligere hørt så mange skrekk historie hva som kan skje når dem får taki det. Så her er det føre var....

 

Anonymous poster hash: 71a36...ed8

Skrevet

I en skuff i skjenken på kjøkkenet

 

Anonymous poster hash: 426c8...d7c

Skrevet

Ark og tegnesaker står alltid fremme på skjenken, tegne kan de alltid gjøre.

 

Anonymous poster hash: 03449...128

Skrevet

Takk for svar alle dere :)

 

Vet fortsatt ikke hvor jeg skal gjøre av det :P

 

Anonymous poster hash: 61a90...4aa

Skrevet

En skuff i skjenken i stuen. Tegner på spisebordet.

Skrevet

Her har de fått en egen hylle i bokhyllene i stua. Min erfaring er at det må være lett tilgjengelig for å bli brukt.

 

Anonymous poster hash: b3dc7...660

Skrevet

I en skjenk på stua. Ungene tegner ved spisebordet. Ikke aktuelt med slike ting på rommet😉

 

Anonymous poster hash: 91949...94a

Skrevet

En skuff i skjenken i stuen. Tegner på spisebordet.

Ved, håper jeg? ;)

 

 

Anonymous poster hash: 92910...7a8

Skrevet

Har en skjenk/kommode i stuen med tre skuffer. Den ene inneholder tegnesaker, den andre perler, loom-strikk o.l, den tredje masse småsaker, alt fra prompepute til kuleramme

 

Anonymous poster hash: 81f36...e0c

Skrevet

Ved, håper jeg? ;)

 

 

Anonymous poster hash: 92910...7a8

Begge deler, haha 😀

Skrevet

I en skjenk i spisestua. De fleste tegne/maleaktivitetene skjer ved spisestuebordet.

Skrevet

I en hylle i stua rett ved spisebordet! Lett tilgjengelig slik at de kan finne frem selv

Skrevet

Tegnesaker ligger i ei åpen hylle i tv-benken. Alltid tilgjengelig. Malesaker har jeg høyere oppe, for det er ikke like lurt at 3-åringen har fri tilgang på. Men han vet hvor det er og får stort sett lov å male når han vil.  



Anonymous poster hash: 78a55...afb
Skrevet

Overalt, føler jeg :-)

 

Anonymous poster hash: dece6...ade

Skrevet

Takk for svar alle :D

Var kanskje litt Geir spørsmål, men trengte virkelig svar :D

 

💗 jeg blir å ha der ved kjøkkenbordet 😁

 

Anonymous poster hash: 61a90...4aa

Skrevet

Vi har slikt liggende i en skuff i barnas høyde slik at de kan fargelegge, klippe og teipe så mye de vill. Lim og vannfarger spør de om de kan bruke før de tar det.

Skrevet

Alle leker er på rommet, også en del tegnestifter etc. Men han har en egen bokhylle i stua som er hans, jvor han har noem bøker,puslespill,tegnesaker,maling. De tingene han ikke får lov å holde på med alene (maling f.eks) står høyt oppe. Han er 3,5 år og haaater å være alene. Så har ikke akkurat vært noe problem at han tegner på vegger etc.

 

Anonymous poster hash: 7c8c6...eb0

Skrevet

Vi har ein liten kommode på kjøkkenet med tegne/malersaker, perler, modellkitt mm. 



Anonymous poster hash: b3585...767
Skrevet

Nå er det på soverommet vårt. Vi tok kjellerstua slik at ungene fikk hvert sitt rom. Der har vi hobbyrommet vårt også, så der finnes det meste. Ungene kan ha sine ting på sitt rom, men de vil ha det nede. De syns det er bedre å gå ned der når de skal gjøre noe, der er det musikkanlegg slik at de kan kose seg med høy musikk uten at de på naborommet klager. Det er vel det de syns err best tenker jeg.

 

Anonymous poster hash: b89a3...82d

Skrevet

Oppe i høyden, ellers hadde hele huset vært stripete. Skapet står i stua. Men kanskje vi flytter det nedover når de blir store nok til ikke å gå bananas.

 

Anonymous poster hash: 313b5...0bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...