Gå til innhold

Hoggorm bitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på blåbærtur på søndag. Da jeg satt ned kneet for å plukke kjente jeg plutselig ett stikk, svie og brennende følelse nederst på legge . Jeg hoppet opp å sprang ned til veien. Fikk panikk der og da, men konkluderte med at noen/ noe hadde stukket meg.. Evt brennesle el. Tok kanskje 20 min før smerten avtok. Så ikke noe antydning til rødhet eller stikk før vi kom tilbake i bilen. Kunne se to "bitt" symmetriske rett ovenfor hverandre.

På kvelden fikk jeg tidenes kvalme med diaré. (Om det har noe betydning)

For hver dag som har gått siden helgen har det blitt mer hovent, rødt å klør innmari.

Nå tenker jeg hoggormbitt? Eneste jeg ikke får til å stemme er at det er 2-3 cm mellom bittene. På Google står det 3-9 mm mellom? Stemmer det? Hva tenker dere?

Noen som har blitt bitt før?

Anonymous poster hash: 3bd57...352

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra overskriften står det at en hoggorm er bitt.

Du mener selvsagt hoggormbitt 😂

Anonymous poster hash: 1c89a...6f8

Skrevet

Ja, du er nok bitt av hoggorm. Hadde ringt legevakt og forhørt meg....egentlig burde du gjort det rett etter bittet😞

Skrevet

Ut fra overskriften står det at en hoggorm er bitt.

Du mener selvsagt hoggormbitt 😂

Anonymous poster hash: 1c89a...6f8

Å herregud for en tosk du er!

Jeg ville tatt meg en tur til legen å forhørt meg. Kanskje det fins noen blodprøver som kan vise om du har noe gift i kroppen? Lykke til

Anonymous poster hash: ab074...f57

Skrevet

Så nå at det var 2-3 cm mellom bittene...innmari stor hoggorm😂. Neida, synes du skal ringe.

Skrevet

Bestill deg time hos fastlegen. Legevakt er for akutte tilfeller som ikke kan vente.

Anonymous poster hash: 7f194...fda

Skrevet

Hadde nok det blitt være om jeg ble forgiftet. Tror ikke jeg har behov for noe legehjelp. Grunnen for at jeg spør tross stort mellomrom er fordi jeg søkte opp bilder på nett hvor det sto at de kunne bite på tvers. Jeg vet ikke.. Jada, var en huggorm som ble bitt! Hi

Anonymous poster hash: 3bd57...352

Skrevet

Kan ha bitt to ganger da, derfor stor avstand.

Kan jo ringe legevakten mest sannsynlig var bittet tørt. Du kan likevel få problemer med såret.

Anonymous poster hash: f9105...39f

Skrevet

da hadde du merket det fortere hvis det hoggorm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...