Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 Noen som har peiling? Skal arrangere en fest med ca 60 deltakere, trenger forslag til en Prosecco som er helt ok og ikke av de dyreste. Noen som har noen forslag? Skal brukes til velkomstdrink:) Anonymous poster hash: fad7a...78e
MammantilNurket Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 "Zigno Prosecco" er helt grei og lettdrikkelig, heller ikke veldig dyr. Koster rundt hundrelappen per flaske 😊
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 Casabianca synes jeg er bedre enn mange av de dyrere :-) Anonymous poster hash: 43331...8d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå