Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 Flere som har satt av dagen til husarbeid? Skal vi ha en liten motivasjonstråd sammen? Min plan er å: Tørke støv av alle flater og vaske der det trengs. Støvsuge hele annen etasje inkl. Soverom Vaske gulvene Vaske lett over badet, skrubbe vask, dusj og do. Klesvask. Bake en fire lags sjokoladekake med sitronkrem og fondant. Lage skogssoppsuppe til middag. Så skal jeg hente i barnehagen og ellers ha beina på bordet og klappe meg selv på skuldrene. Noen som er med? Så huker vi av etter som vi blir ferdig. Vi kan godt ha førstemann også! Jeg tror ikke jeg blir ferdig og at blant annet kakebakingen må utsettes til i kveld Anonymous poster hash: ae0db...cb2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 Ikke husarbeid akkurat men jeg skal: Gå i butikken Male taket på barnerommet Rydde kjøkken (og alle andre steder) Legge på sengetøy på barnerom Lage middag Hente i bhg (Spise frokost og drikke kaffe) Anonymous poster hash: b197e...8db
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 Bør gjøres: Rydde etter mamm og barn har vært alene hjemme Vaske badet Skifte sengetøy Rydde framskap Få besøk Lage lapper og pannekaker Vaske, tørke, brette og legge på plass klær Hva gjør jeg? Ser på den nydelige babyen min sover 😍 Anonymous poster hash: 68175...c90
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 Har også laget liste. Dette er gjort til nå: Rydde på kjøkkenet Fikse klesvask Rydde ett barnerom. Finn ut hvilken kake som skal bakes til selskap til helga. Gjenstår: Rydde det andre barnerommet Vaske badet Støvsuge og vaske gangen og trappa Evt pusse noen vinduer Handle Antakelig blir noen punkter overført til i morgen... Anonymous poster hash: 31720...2eb
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 Listen min for dagen: Rydde kjøkken, stue og gangen Støvsuge og vaske gulv i begge etasjer Bytte på alle 3 sengene Tørke støv i soverommene og stua Vaske over benkene på kjøkkenet Vaske stekeovnen innvendig Vaske veggene ved doen på badet skrubbe do, dusj og vasken Koste trappa ute Kaste søpla (metall/glass og papir) Etter ungene er hentet fra bhg: Lage middag (Grønnsaks lasagn)Ordne oppvask Bade unger Sette på klesvask og henge den opp. Så langt i dag:Byttet på sengertørket støv på soverommene og stuaRyddet gang, kjøkken og stue Støvsuget i begge etasjene og vasket gulv Pause nå mens gulvene tørker (Y) Anonymous poster hash: 86966...a52
TPK Skrevet 25. august 2016 #6 Skrevet 25. august 2016 (endret) Planlegger ingen kjempeinnsats i dag, men foreløpig har jeg laget en haug med matpakker, levert på skole og bhg, støvsugd hovedetasjen, pumpet melk til babyen (til helga), og dusjet. Så hadde jeg planer om å gjøre en del ærend, men nå graves det i veien utenfor her og tror ikke jeg kommer meg forbi med vogn. Så da vet jeg ikke hva jeg skal finne på. Senere må jeg: Hente på skolen Lage middag Tømme oppvaskmaskin Følge på trening Vaske klær Brette og legge på plass klær Vaske doen oppe grundig Og litt lenger nede på listen (= blir aldri gjort) står skrubbe dusjen og vaske vinduer Endret 25. august 2016 av TPK
Lessismore Skrevet 25. august 2016 #7 Skrevet 25. august 2016 Herlig! Jeg er godt igang med å: Lage gresk lammegryte (står i ovnen nå) Støvsuge oppe (ferdig!) Ta meg en kaffe og se på gmn reprise (akkurat hva jeg gjør nå ) Lage eplekake Vaske badene Vaske hunden (ferdig.) Lufte hunden (når hun er tørr) Hente i bhg.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #8 Skrevet 25. august 2016 Woho! Det hjelper på motovasjonen å lese hva andre gjør Jeg er nå ferdig med så vaske alle overflater og støvsuge og vaske gulv. Har også rivd av alle sengenklærne og putene og dynene henger ute til lufting. Tar meg en pause nå! Leser at ei her skal vaske komfyren, det burde virkelig jeg og gjøre! Komfyren og kakebaking får bli bonus Anonymous poster hash: ae0db...cb2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #9 Skrevet 25. august 2016 Jeg starta å vaske badet, så flytta jeg litt på dusjkabinettet for å komme ordentlig til å vaske under der og nå er det massiv lekkasje på badet 😭😭😭 satan! Anonymous poster hash: ae0db...cb2
Jenta og gutten Skrevet 25. august 2016 #10 Skrevet 25. august 2016 Jeg starta å vaske badet, så flytta jeg litt på dusjkabinettet for å komme ordentlig til å vaske under der og nå er det massiv lekkasje på badet 😭😭😭 satan! Anonymous poster hash: ae0db...cb2 Huff, stakkars! Du prøvde nå vertfall 👍🏻
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #11 Skrevet 25. august 2016 Huff, stakkars! Du prøvde nå vertfall 👍🏻 Gikk ned å skrudde igjen hovedkrana, satt meg i sofaen og furter. Vurderer å finne ut av det før mannen kommer hjem, selvom det letteste er å bare la han gjøre det. Samtidig er digg å fikse selv. Kanskje en tur i byen først å kjøpe meg noe nytt og fint. Det hjelper alltid når man ikke har det bra 😂 Anonymous poster hash: ae0db...cb2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #12 Skrevet 25. august 2016 Har dere fri i dag alle sammen? Anonymous poster hash: 4942c...333
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #14 Skrevet 25. august 2016 Har dere fri i dag alle sammen? Anonymous poster hash: 4942c...333 Jeg venter på at skolen skal starte, så jeg har vel egentlig fremdeles sommerferie jeg Fikk forresten ordna lekkasjen! Anonymous poster hash: ae0db...cb2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #15 Skrevet 25. august 2016 Her har jeg støvsuget underetasjen, skiftet på senger igår. Ordnet sengen til babyen som kommer straks. Ryddet i klær etter storebror, sortert etter str slik at det blir lettere å finne frem etterhvert som lille vokser. Tørket støv, flyttet diverse ting for å få plass.Kjøpt inn det siste vi trenger å ha i hus før lillebror kommer. Hentet i bhg og laget middag. Nå er det avslapping etter middag og en aktiv krabat i magen.... Anonymous poster hash: fa668...018
TPK Skrevet 25. august 2016 #16 Skrevet 25. august 2016 Har dere fri i dag alle sammen? Anonymous poster hash: 4942c...333 Permisjon! Så jeg får aldri gjort det jeg har tenkt fordi babyen helst vil bo oppå meg 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå