Gå til innhold

Hjelper Paracet mot smerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ligget galt i mange timer i natt tror jeg. Har så vondt i skulderen og opp til nakken at jeg nesten ikke kan bruke armen! Kan jeg ta Paracet? Har Nobligan som jeg fikk i forbindelse med operasjon etter beinbrudd, men det er vel litt sterke saker for en vond skulder? :P

Anonymous poster hash: c9a79...c7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paracet er en reseptfri smertestillende.....

Anonymous poster hash: a0bb0...a1a

Skrevet

Javisst, paracet er en smertestillende tablett

Men til slike smerter er nok ibux hakket bedre

Anonymous poster hash: 6d9e8...daa

Skrevet

Jeg synes verken paracet eller ibux hjelper mot smerter.

Anonymous poster hash: 311f4...475
Skrevet

Paracet skal hjelpe mot moderate smerter.

Jeg tar nobligan + Paracet for mine smerter. Bare Paracet hadde ikke hjulpet i det hele tatt.

Anonymous poster hash: aecf6...6b6

Skrevet

Har ligget galt i mange timer i natt tror jeg. Har så vondt i skulderen og opp til nakken at jeg nesten ikke kan bruke armen! Kan jeg ta Paracet? Har Nobligan som jeg fikk i forbindelse med operasjon etter beinbrudd, men det er vel litt sterke saker for en vond skulder? :P

Ta ibux og paracet sammen

Anonymous poster hash: 44060...e5c

Skrevet

Ta ibux og paracet sammen

HAH. Det hjelper jo ikke. Jeg har hatt huepine i 5 dager og tar ibux og paracet sammen, døyver det ikke LITT engang.

Skrevet

HAH. Det hjelper jo ikke. Jeg har hatt huepine i 5 dager og tar ibux og paracet sammen, døyver det ikke LITT engang.

Hodepine er jo noe annet da.............Du har kanskje migrene

Skrevet

Paracet er smertestillende, ja. Prøv det først. Ville ikke brukt Nobligan uten videre. Er ganske sterkt middel som brukes mot sterke smerter.

Anonymous poster hash: cd1c6...7e8

Skrevet

Hodepine er jo noe annet da.............Du har kanskje migrene

Hvorfor er det noe annet? Det skal jo virke, sies det :) Men det gjør det ikke. Uansett hvilken hodepine jeg har.

Skrevet

Hvorfor er det noe annet? Det skal jo virke, sies det :) Men det gjør det ikke. Uansett hvilken hodepine jeg har.

Det er mot MODERATE smerter. Har du steinvondt hjelper det jo ikke! Og du er jo ikke ts, så ikke si at det ikke hjelper på henne for at det ikke hjelper på deg 😂

Skrevet

Om du har hodepine i en uke og paracet ikke hjelper, da går du til lege og får noe annet

Jeg har kronisk hodepine, og må variere på hva jeg tar, akkurat som hodepinen blir immun mot noen smertestillende om jeg tar det samme hele tiden

Jeg har paracet 1g, ibux 800 og pinex forte på resept

Skrevet

Ring og få en akuttime hos naprapat, de vet hva de skal gjøre med sånt (og de anbefaler gjerne noen dager med naproxen etter behandling, det er egentlig mot menssmerter, men den muskelavslappende og smertestillende effekten virker på nakke/rygg også)

Skrevet

Gå på apoteket og kjøp voltarol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...