Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 på kveldsskole, en gang i uka, noen helgesamlinger. Er det noe jeg bør huske på? Nav? Arbeidsgiver? Lønn/Stønader-..? Noen som vet? Anonymous poster hash: 91ee1...d6d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 på kveldsskole, en gang i uka, noen helgesamlinger. Er det noe jeg bør huske på? Nav? Arbeidsgiver? Lønn/Stønader-..? Noen som vet? Anonymous poster hash: 91ee1...d6d Nav har vel ingenting med det å gjøre. Stønad for å gå på skole? Jeg går på danseskole to ganger i uken? Har jeg krav på noe? Bør ikke staten betale det? Kanskje jeg skal ta litt lån? Anonymous poster hash: 7d22a...8fe
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 Hvis du går på et kurs som er relevant for jobben din, kan du jo forhøre deg på jobb om muligheten for å få dekket hele eller deler av utgiftene til kurset. Noen gjør det. Hvis du er organisert, er det noen fagforeninger som deler ut stipender til relevant videreutdanning for medlemmene sine, så du kan jo sjekke om de har slikt og om du kvalifiserer. Anonymous poster hash: 637b5...6a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå