Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #1 Skrevet 25. august 2016 Mitt barn ble mobbet 2 års tid på barneskolen. De siste årene, og vi tok det hver gang, og skolen tok tak i det. Men det var spesielt 3 jenter som var vanskelige å stoppe. Men på slutten, hadde de gitt seg og, da de kom til å bli utvist hvis noe skjedde igjen. Så startet barnet på ungdomsskolen. Og måtte jo gå sammen, med alle som hadde mobbet. Og selv om de sluttet å mobbe, fikk hun stygge blikk, møtte hun på de i gangen. Barnet kom ikke i klasse med en eneste av mobberne. Og første året gikk det ganske bra. Men andre året hadde alle jentene, bortsett fra 3 stk, laget en klikk, og holdt de 3 unna, de styrer og guttene, så guttene får heller ikke prate med de 3 jentene. Datteren min er en av de jentene. Jeg har vært på så mange møter med skolen, for å ta opp dette problemet. Men skolen nekter for at det skjer, og at de jobber med å ha et godt miljø i klassen. Men det blir bare verre og ikke bedre. Så nå har faktisk alle 3 jentene byttet skole, da miljøet i klassen er så dårlig. Og jeg vil gjerne få klage på skolen, og deres håndtering av dette. Og når 3 elever i en klasse på 20 elever, slutter fordi de ikke trives. Så må jo virkelig det si noe, om et elendig klassemiljø. Anonymous poster hash: fbfca...958
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #2 Skrevet 25. august 2016 Når jenta fortsatt gikk på skolen burde du bedt om et enkeltvedtak. Dersom skolen ikke fulgte det opp kunne du klagd til fylkesmannen. Du kan alltids klage nå til fylkesmannen, men når jenta ikke lengre er på den skolen har din sak løst seg og skolen kan svare det. Anonymous poster hash: 9405b...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå