Gå til innhold

Hahaha! Mannfolk altså...!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakket med mannen min om denne saken her. Kort fortalt en pillespisende Barbie i barneserie.

 

Og sitatet hvor Barbie sier : "Jeg spiser bare proteinpiller med masse energi. En pille er et helt måltid. Mmmm! Favorittsmaken min - gul!"

Da jeg sier dette til mannen får jeg følgende reaksjon : - Herregud, det er da vel ingen smak som er GUL ?

Haha! Av alle ting så var det GUL-smaken han reagerte på. Jeg dævver. Typisk mannfolk.

 



Anonymous poster hash: ab220...dd6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha 😂

 

Anonymous poster hash: 59505...4f4

Skrevet

Har han aldri spist non-stop som barn? Da sa vi at smakene var gul-rød-grønn-svart ;)

 

Men enig med deg, det med fargen var ikke det jeg ville reagert på i den scenen!



Anonymous poster hash: 65f45...1ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...