Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #1 Skrevet 24. august 2016 Jeg snakket med mannen min om denne saken her. Kort fortalt en pillespisende Barbie i barneserie. Og sitatet hvor Barbie sier : "Jeg spiser bare proteinpiller med masse energi. En pille er et helt måltid. Mmmm! Favorittsmaken min - gul!" Da jeg sier dette til mannen får jeg følgende reaksjon : - Herregud, det er da vel ingen smak som er GUL ? Haha! Av alle ting så var det GUL-smaken han reagerte på. Jeg dævver. Typisk mannfolk. Anonymous poster hash: ab220...dd6
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #2 Skrevet 24. august 2016 Haha 😂 Anonymous poster hash: 59505...4f4
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #3 Skrevet 24. august 2016 Har han aldri spist non-stop som barn? Da sa vi at smakene var gul-rød-grønn-svart Men enig med deg, det med fargen var ikke det jeg ville reagert på i den scenen! Anonymous poster hash: 65f45...1ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå