Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #1 Skrevet 24. august 2016 Hva spiser dere til middag hvis det bare er deg og barn(a) hjemme? Anonymous poster hash: 67c22...e3a
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #2 Skrevet 24. august 2016 Laks med pastasalat. Kyllingvinger med grønnsaker Anonymous poster hash: 70dc6...a30
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #3 Skrevet 25. august 2016 Spørs litt hvem som er hjemme. Jeg og minste elsker suppe så da blir det blomkålsuppe, gulrotsuppe eller sellerirotsuppe. Eldste liker ikke suppe så godt så da kanskje grøt, lasagne eller laks&brokkoli. Anonymous poster hash: cff4c...aeb
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #4 Skrevet 25. august 2016 Hver dag er det bare barnet og jeg hjemme. Vi spiser alt fra laks og kjøttboller til taco, suppe, fiskebrød, pølser, pizza, seifilet, kylling og alt annet som folk spiser til middag Anonymous poster hash: ef081...20c
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 Pølser og pasta. Anonymous poster hash: a3cc2...fae
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #6 Skrevet 25. august 2016 Fiskekaker, fiskeboller, pølser, laks, torsk, omelett, kjøttdeig og spaghetti, wok etc. Er bare meg og 3-åringen annenhver uke, da mannen jobber skift. Anonymous poster hash: 0149b...733
TPK Skrevet 25. august 2016 #7 Skrevet 25. august 2016 Helt vanlig middag. Benytter kanskje muligheten til å ha noe vegetar, for det er ikke mannen så glad i.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #9 Skrevet 25. august 2016 Mannen er ikke så glad i fisk så idag når han var ute spiste jeg og barna laksepakke (biter i folie med gulrot, blomkål og brokkoli) med ris til. Anonymous poster hash: 64ecf...e00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå