Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #1 Skrevet 24. august 2016 Sønnen min liker ikke reguleringstannlegen sin... Kan man bytte midt i et forløp ? Anonymous poster hash: 2a000...f7e
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. august 2016 #2 Skrevet 24. august 2016 Tror ingen liker reguleringstannlegen sin.. Han trenger ikke like han heller. Han kan gape når han er der og gjøre som han vil ellers. Du kan sikkert bytte, men det vil nok medføre både mer tid og penger til behandling.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #3 Skrevet 24. august 2016 Hvorfor liker han han ikke? Anonymous poster hash: 287da...bdc
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #4 Skrevet 24. august 2016 Sønnen din bør lære seg å forholde seg til folk han ikke liker så godt... Anonymous poster hash: 0de58...dcf
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #5 Skrevet 24. august 2016 Ja, du kan bytte, men det er litt styrete. Jeg fikk beskjed da jeg ønsket det for sønnen min om at vi måtte ha ny henvisning og starte hele prosessen på nytt nesten. Han var ikke kommet så langt, så dere slipper kanskje de innledende undersøkelsene på ny, men tror dere trenger ny henvisning iallefall. Anonymous poster hash: 8b157...9cc
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #6 Skrevet 24. august 2016 Jeg kan ikke tenke meg at noen får et så nært forhold til reguleringstannlegen sin at de ikke kan gå til hn. Datteren min har hatt omfattende behandling hos reguleringstannlege, maks tid hun har vært der er 30 min. Kontroll tar toppen 10 minutter. Såpass får man tåle. Hva er galt med tannlegen? Anonymous poster hash: 883e0...6fc
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #7 Skrevet 25. august 2016 Vi byttet uten noe problem, men det var i starten. Og er så glad for at vi byttet. Første tannlegen vi var oss, sa hun måtte ha regulering i minst 4 år, og alt utstyret var veldig gammeldags, samme som da jeg hadde regulering for 25 år siden. Kom til ny, som var så mye bedre, og hun hadde regulering i 1,5 år. Anonymous poster hash: 8ac77...4ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå