Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #1 Skrevet 24. august 2016 Jeg er så lei og så lei meg. Jeg fikk for et par år siden utskrevet dalacinkur av legen. Kjente alt ved første vagitorie at det hjalp. Helt overlykkelig for å slippe problemet. Tok selvsagt hele kuren, men ca 3 uker senere kom det tilbake. Fikk ny kur, og samma greie. Ble så gravid, og straks mye bedre. Da babyen var 7-8 mnd kom det tilbake igjen. Ny kur, og alt ved første dose ble jeg god. Tok hele kuren. På an igjen etter 3-4 uker. Ny kur. God. Varte 3-4 uker. Nå har jeg da igjen fått denne jævla driten, og igjen er jeg gravid. Jeg kan jo ikke behandler nå..? Det er jo helt krise. Rett etter den ene kuren var jeg i bryllup. Det var skikkelig varmt ute, og jeg gikk med samme truse i over 12 timer. Duggfriskt Nå har jeg vært på jobb en dag, og jeg kunne sikkert skiftet både truse og bukse 3 ganger. Hva søren gjør jeg? Anonymous poster hash: d243b...a0c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #2 Skrevet 24. august 2016 Prøv med yoghurt naturell Anonymous poster hash: 3b19a...121
Hønemor30 Skrevet 24. august 2016 #3 Skrevet 24. august 2016 Huff, føler meg deg. Har hatt perioder der jeg har vært plaget selv. Veit hvor slitsomt og ubehagelig det er. Jeg kjenner ikke til den kuren du har fått. Jeg har brukt flagyl de gangene jeg har hatt det. Med god virkning. Men den kan man kanskje ikke ta som gravid? Det vet jeg ikke. Mitt beste tips er å bruke melkesyre vagitorier etter endt kur. Også gjerne nå og da, og feks etter sex. Bomulltruser. Sove naken. Tett og klamt miljø er ikke bra det heller. Om du bruker truseinnlegg, bytt ofte. Ikke vask for mye med såpe sier min lege, men jeg bruker Asan uten problemer nå. For min del blusset det ofte opp etter sex , og hvis jeg var rask nok ute så hjalp det kun med de vagitoriene fra apotek (reseptfrie). Litt pes og alltid tenke på det - men hva gjør man ikke når det hjelper. Etter jeg fikk ny kjæreste har jeg hittil ikke vært plaget i det hele tatt (1.5 år) , bank i bordet 😜 lykke til
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #4 Skrevet 24. august 2016 Du er ikke alene. Har samme problem og har hatt det lenge. Får bakteriell vaginose igjen og igjen og igjen. Er i en utredning for å prøve å finne årsaken men det er ikke lett. Sjekk hormonene dine om du ikke har gjort det (testosteron osv) ubalanse der kan være en årsak. Ellers er jeg ikke så mye klokere enn deg foreløpig. Du har min medfølelse, tilbakevendende bv er noe dritt. Anonymous poster hash: e82c2...391
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #5 Skrevet 24. august 2016 Huff, føler meg deg. Har hatt perioder der jeg har vært plaget selv. Veit hvor slitsomt og ubehagelig det er. Jeg kjenner ikke til den kuren du har fått. Jeg har brukt flagyl de gangene jeg har hatt det. Med god virkning. Men den kan man kanskje ikke ta som gravid? Det vet jeg ikke. Mitt beste tips er å bruke melkesyre vagitorier etter endt kur. Også gjerne nå og da, og feks etter sex. Bomulltruser. Sove naken. Tett og klamt miljø er ikke bra det heller. Om du bruker truseinnlegg, bytt ofte. Ikke vask for mye med såpe sier min lege, men jeg bruker Asan uten problemer nå. For min del blusset det ofte opp etter sex , og hvis jeg var rask nok ute så hjalp det kun med de vagitoriene fra apotek (reseptfrie). Litt pes og alltid tenke på det - men hva gjør man ikke når det hjelper. Etter jeg fikk ny kjæreste har jeg hittil ikke vært plaget i det hele tatt (1.5 år) , bank i bordet 😜 lykke til Tusen takk for gode tips! Har aldri forsøkt melkesyretabletter. Det kunne jeg jo gjort etter endt kur. (Etter fødsel). Ellers er jeg god på det meste du nevner. Sover naken, vasker rett etter sex, bruker relativt lite/sjelden såpe osv. Noen med mirakelkur der ute? Anonymous poster hash: d243b...a0c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #6 Skrevet 24. august 2016 Takk for alle svar Anonymous poster hash: d243b...a0c
tante grusom master of law Skrevet 24. august 2016 #7 Skrevet 24. august 2016 Pass på at mannen er nydusjet før sex.
Hønemor30 Skrevet 24. august 2016 #8 Skrevet 24. august 2016 Melkesyre vagitorier kan du bruke som gravid. Det bare i "prøve å bli gravid fasen" de fraråder det pga pH verdien 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå