Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #1 Skrevet 24. august 2016 På datingsider ser jeg at menn alltid vil ha ei dame som er mye yngre og opp til egen alder. Hva er egentlig greia? Når jeg ser på mennen som er på 30-40-tallet, så er veldig mange av dem ganske smålubne, utrente og lite kjekke. Hvorfor tror de at de skal få damer som er yngre? Vi damer går da mer for de som er på samme nivå som oss selv. Gjør vi ikke? Er menn så sabla fulle av selvtillit? Anonymous poster hash: 64c46...9fb
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #2 Skrevet 24. august 2016 Ja, det kan virke sånn. Noen menn tror de er "guds gave til kvinnen" selv om de 4 gamle Anonymous poster hash: f9838...ce2
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #3 Skrevet 24. august 2016 Klassisk eksempel: Mann 48 søker kvinner 22-36 år for langvarig forhold, ønsker ikke flere barn (han er jo ferdig med barn), og vil ikke møte noen med barn fra før. Det er nok noe instinktivt det der med at menn søker yngre kvinner, tror jeg. Og selv om menn ofte ikke ønsker seg flere barn, så slutter de ikke å tiltrekkes mest av fruktbare kvinner. På samme måte som mange menn søker en mann som kan være typisk familieforsørger, god økonomi, trygg på seg selv osv., noe menn gjerne er/har når de blir litt eldre enn henne. Men når man er på slike nettsteder så kan det nesten virke som om det er en nærmest patologisk frykt hos mange menn mot å bli sammen med noen som er like gamle som seg selv. For like konsekvent som ganske mange søker en kvinne som er mye yngre enn seg selv, så er det de aller fleste som søker kvinner som skriver at maksalder på kvinnen er 1-2 år yngre enn seg selv. De menn som søker kvinner til sin egen alder, og kanskje også noen få år eldre, de er faktisk ganske sjeldne. Jeg synes det blir turn-off med de som bare søker yngre kvinner. Men det er greit, da er de ikke noe for meg Anonymous poster hash: 1ffff...e70
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #4 Skrevet 24. august 2016 Klassisk eksempel: Mann 48 søker kvinner 22-36 år for langvarig forhold, ønsker ikke flere barn (han er jo ferdig med barn), og vil ikke møte noen med barn fra før. Det er nok noe instinktivt det der med at menn søker yngre kvinner, tror jeg. Og selv om menn ofte ikke ønsker seg flere barn, så slutter de ikke å tiltrekkes mest av fruktbare kvinner. På samme måte som mange menn søker en mann som kan være typisk familieforsørger, god økonomi, trygg på seg selv osv., noe menn gjerne er/har når de blir litt eldre enn henne. Men når man er på slike nettsteder så kan det nesten virke som om det er en nærmest patologisk frykt hos mange menn mot å bli sammen med noen som er like gamle som seg selv. For like konsekvent som ganske mange søker en kvinne som er mye yngre enn seg selv, så er det de aller fleste som søker kvinner som skriver at maksalder på kvinnen er 1-2 år yngre enn seg selv. De menn som søker kvinner til sin egen alder, og kanskje også noen få år eldre, de er faktisk ganske sjeldne. Jeg synes det blir turn-off med de som bare søker yngre kvinner. Men det er greit, da er de ikke noe for meg Anonymous poster hash: 1ffff...e70 Ja, det er sånn jeg også tenker... Godt å lese at jeg ikke er alene Anonymous poster hash: 64c46...9fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå