Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #1 Skrevet 24. august 2016 Er det noen som har erfaring med denne typen skole? Er ei slik privatskole her i nærområdet, og jeg vurderer denne pga vår situasjon der barnet må følges ekstra med på (ingen diagnose eller noe slikt, men trusler mot min familie) Anonymous poster hash: 96e58...900
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #2 Skrevet 24. august 2016 Eldstemann gikk på katolsk skole da han gikk på ungdomsskolen (stfx), veldig fornøyd. Skulle bare ønske at hun hadde begynt der allerede på barneskolen. Hun fikk lite hjelp og oppfølging i den offentlige skolen, da hun begynte på stfx lå hun så langt bak i fag at det var for sent. De er flinkere på å følge opp elevene, ellers er ikke forskjellen stor. De må delta på noen messer, stor stas med munken som er tilknyttet skolen. Anonymous poster hash: 857c8...5de
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #3 Skrevet 24. august 2016 Ps vi er ikke relgiøse i det hele tatt. Anonymous poster hash: 857c8...5de
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #4 Skrevet 24. august 2016 Jeg har det ene barnet på en kristen privatskole uten å være religiøs selv. Skolen er fantastisk! Man kan dog havne litt utenfor fellesskapet når man ikke selv har troen og er med på gudstjenester og annet som skjer på fritiden. Sønnen min har ikke merket noe til det, men jeg som forelder merker det. Anonymous poster hash: d84f6...8fa
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #5 Skrevet 24. august 2016 Jeg er kristen selv så trosdelen skal ikke bli noe probem Hun begynner til neste år på skolen, så har enda litt tid for å vurdere. Men takk for svar HI Anonymous poster hash: 96e58...900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå