Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #1 Skrevet 24. august 2016 Vi har ferie sammen nå og vi begynner vel å kjede oss. Uansett jeg foreslår ting og han blir med men han går med hode ned i tlf hele tiden. Jeg blir gal av å være på tur "mentalt" alene. Jeg skjønner heller ikke hvorfor han gidder å la tlf ta så stor del av livet hans! Ufattelig svakt karaktertrekk.... Han bruker tlf primært til å spille sjakk og facebook.... Han går jo glipp av livet! Hva gjør deres menn...? Anonymous poster hash: e2b05...a15
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #2 Skrevet 24. august 2016 Min er helt lik. Jeg blir sprø!!! Kan jo ikke gjøre noenting uten å sitte med nesa i mobilen! Anonymous poster hash: 1dbf4...35d
TPK Skrevet 24. august 2016 #3 Skrevet 24. august 2016 Arg, samme her. Sitter hver dag i mange timer med headset på og ser på YouTube som en annen fjortis!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #4 Skrevet 24. august 2016 Samme her. Jeg hater det og det er en evig diskusjon hos oss. Anonymous poster hash: 6e222...134
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #5 Skrevet 24. august 2016 Heldig skjønner jeg, mannen min har ikke på mobildata engang, ingen spill, ingen facebook, ingen mail, bare til å ringe og sende sms med. Han spiller ikke på pc eller tv heller, han spiller bare brettspill med ungene Anonymous poster hash: 74723...480
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #7 Skrevet 24. august 2016 Jeg har måttet ha den samtalen med mannen min et par-tre ganger i løpet av forholdet (så langt ). Innimellom blir han helt avhengig, men heldigvis kan jeg si til han at nå synes jeg det blir mye telefon, også kutter han ned. Han fordyper seg i fotballforum... Anonymous poster hash: a22c5...5f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå