Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #1 Skrevet 24. august 2016 Noen som vil anbefale et godt treningsarmbånd? Trenger ikke ha GPS eller være veldig avansert! På forhånd takk 😃 Anonymous poster hash: fdcde...52b
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #2 Skrevet 24. august 2016 Jeg har Fitbit Charge HR og er veldig fornøyd med det. Anonymous poster hash: 9df95...ce2
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #3 Skrevet 24. august 2016 Er også fornøyd med fitbiten😄Ellers ville jeg sett på polar,den heter noe med 400👍🏻 Anonymous poster hash: 8496e...22e
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #4 Skrevet 24. august 2016 Tusen takk Anonymous poster hash: fdcde...52b
inchi Skrevet 24. august 2016 #5 Skrevet 24. august 2016 Har nettopp kjøpt polar a360 og er veldig fornøyd
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #6 Skrevet 24. august 2016 Har polar a360. Veldig feminin og fin å se på den. Den var interessant i ca 1 mnd 🙈 Anonymous poster hash: 3363c...b43
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #7 Skrevet 24. august 2016 Jeg har fitbit flex.. Men savner pulsklokke, så når det er spart opp nok, så kommer jeg til å kjøpe meg en Polar a300 istedenfor Anonymous poster hash: b321d...d1f
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #8 Skrevet 24. august 2016 Jeg har Polar m400, samt pulsbelte. Er kjempefornøyd med det Anonymous poster hash: fccfa...09e
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #9 Skrevet 24. august 2016 Har fitbit Charge HR og er veldig fornøyd. Hadde den uten puls først, men er glad jeg fikk med puls. Den ganske nøyaktig, men den kan hoppe av innimellom. Spesielt hvis jeg løper i regnet, sånn at det blir mer vann enn bare litt svette mellom hånden og pulsmåleren. Men ellers er jeg veldig fornøyd. Den har klokke, skritteller, puls, distanse, trappestigninger og kcal på selve klokken, samt mer på appen man har på telefonen (automatisk registrering av søvn, samt at man kan putte inn kcal inn, hvor mye man drikker osv.) Den har alt jeg trenger litt mitt bruk, som da er å kun ha en pekepinn og en anelse om hvordan jeg ligger an fra dag til dag Så er jeg veldig fornøyd med at den er liten og veldig lett å gå med. Har prøvd venner klokker, blant annet Polar og Garmin, men for meg blir de litt for stor. Irriterende når man ikke får på seg jakka fordi klokken stopper den Anonymous poster hash: 7cd51...f3a
Anonym bruker Skrevet 25. august 2016 #10 Skrevet 25. august 2016 Tusen takk for svar Anonymous poster hash: fdcde...52b
inchi Skrevet 25. august 2016 #11 Skrevet 25. august 2016 Du må bare finne ut hva du ønsker å bruke klokken til og hvor avansert den skal være. Jo mer avansert- jo større og mer klumpete (stygg) blir klokken. Jeg var ute etter en fin og feminin klokke som jeg kan bruke til daglig, også på jobb. Kun for å få en pekepinn på skritt, kaloriforbruk, distanse, søvn osv. i løpet av en dag, samt på trening. Til dette formålet synes jeg polar a360 er super. Vurderte også Fitbit, da de enkle modellene er pene å se på. Er du ute etter en avansert klokke for å ha full kontroll på puls og treningsøkter, så bør du kjøpe en mer avansert en med gps og sikkert helst bruke pulsbelte. Ulike klokker til ulikt bruk
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2016 #12 Skrevet 25. desember 2016 Dere som har polar m400, er den stor og klumpete å gå med? Hadde ønsket meg Fitbit, men fikk denne fra polar, og funksjonsmessig ser den jo super ut. Men virker litt stor. Har ikke tatt den ut av pakken ennå, redd jeg ikke får byttet da. Anonymous poster hash: abff5...05d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå