Gå til innhold

Uten å overdrive.. Hvor ofte har dere sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har vært sammen i seks år - har sex tre-fire ganger pr uke. Det er en prioritering for å opprettholde intimiteten. Ikke alltid jeg føler for det når vi begynner, men alltid fornøyd når vi avslutter. Vi har ett barn.



Anonymous poster hash: b0701...2dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen 5 år , har alt fra 1 gang i månden til 1 gang annen hver måned

 

Anonymous poster hash: 448d3...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 7 ganger i uka, 1 til 2 ganger de dagene vi er sammen. Vært sammen 4 mnd.

 

Anonymous poster hash: c98df...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ganger i året de siste 4 årene. Vært sammen i 8 år i morgen, men jeg skal flytte ut straks...

 

Anonymous poster hash: 04279...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 7 år. Har sex alt fra 1-4 ganger i uken. Har også gått en uke uten noe her og der, men da merkes det på stemningen. Jeg vil alltid, han er ofte sliten etter mye styr på jobben, og da daffer det av litt siden han sovner før han treffer puta 😂

 

Anonymous poster hash: ee337...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 7 år nå, sexlivet varierer veldig. Alt fra ca hver 3 mnd, til annenhver dag. Kommer en del an på jobben til samboeren, og helsa mi. Pr i dag er det 6 uker siden sist, han jobber, og jeg har så mye smerter at jeg nesten ikke takler å bli rørt i det heletatt :/



Anonymous poster hash: b7c77...74d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i snart åtte år. Vi har to barn. Nå er yngste blitt fire år, og sexlivet er oppe av den verste bølgedalen. Vi har sex ca en gang i uka nå, mot 8-10 ganger året i den mest hektiske småbarnsperioden.

 

(Jeg har en kronisk sykdom med en del smerter, så en gang i uka er "bra" for oss. Er mye nærhet og kroppskontakt utenom, og det synes jeg er minst like viktig!)

 

Anonymous poster hash: 50070...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært sammen i litt over sju år, og har et spedbarn og en fireåring.

 

Det har vært lite sex i svangerskapene, og siden første barnet kom har vi vel sex ca 2-4 ganger i mnd.

 

Vi har nettopp kommet i gang etter fødsel nummer to i juni, og jeg kjenner det er deilig å være i gang igjen. Håpet er å få økt hyppigheten litt, til 1-2 ganger i uka. :)

 

Anonymous poster hash: cdb58...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i over to år, Hatt sex jevnlig etter at vi ble samboere, før det hver gang vi treftes.Nå har vi sex hver dag når jeg ikke er borte pga turnus eller har mensen eller sykdom hos en av oss (ytterst skjelden sykdom stopper oss).

 

Som nevnt over i tildligere innlegg merker jeg også at sexen er viktig for forholdet, og like viktig for meg som for han. Har akkurat hatt en spontanabort, og kjenner nå veldig på savnet etter sex, men må vente til jeg har sluttet å blø og en uke til. Under graviditeten hadde vi sex som normalt, avtok ikke noe hverken i lyst eller hyppighet heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen i 16 år. Ca 2 mnd siden sist.

 

Før hadde vi fast en dag i uken (jeg har aldri lyst etter siste svangerskap for 3 år siden så måtte ha fast dag). Går til terapi på familievernkontoret (for noe annet) og fått beskjed om å ikke ha sex med penetrasjon en periode. Vi skal forsøke å ha mer kos, flørting i hverdagen og annen type sex en periode så jeg skal få mulighet til å få mer lyst uten å føle press.

 

Anonymous poster hash: 831ff...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 år sammen. Det varierer, men sjeldent det er mindre enn to ganger på en uke. Ofte både morgen og kveld endel dager i uka. 



Anonymous poster hash: 36f8b...70c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent fire ganger i året i snitt. Vært sammen i 12 år, men tror vi er på vei oppover når det gjelder et sexliv som aldri har fungert skikkelig. Jeg har nå blitt bedre kjent med meg selv og er tydelig på hva jeg liker.

 

Anonymous poster hash: 3203d...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max 2 ganger i mnd. Ofte én. Eller ingen. Vært sammen i 10 år

Samme her. Med alt🙈

 

 

 

Anonymous poster hash: ec3b9...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daglig 2 til 3 ganger om dagen. Har vært sammen litt over et år. Han er mye borte, hadde vi ikke vært så mye fra hverandre hadde det nok blitt mindre.

 

Anonymous poster hash: f09b4...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 17 år.

 

Nå for tiden har jeg sexnekt, uten at jeg ønsker å utbrodere hvorfor.

 

Vanligvis har vi sex ca 2 ganger per uke. Det er veldig bra kvalitet og vi er veldig fornøyd med det begge to. Masse kos utenom.

 

Anonymous poster hash: 44d2c...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.5 år ca, og det varier fra 2-7 ganger i uka. Alt ettersom hvordan vi jobber, hvor mye vi er hjemme samtidig, lyst osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen 20 år. Heftig de første 5 årene, deretter dalt sakte men sikkert.

Nå er det lite spenning igjen😂

Har sex ca 1 gang i uka, mest for å dekke mannens behov. Pliktsex? Men jeg får uttelling likevel da!

Jeg kunne heller kost meg med en Stratos🙈Sånn helt ærlig.

 

Anonymous poster hash: aae05...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...