Gå til innhold

har en diskusjon med mannen, arvet klær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått arvet en hel haug klær etter søskenbarn av sønnen. Saken er at det var med en stor haug truser. Pent brukt, men alikevel brukt.. hva ville dere gjort? Brukt trusene eller hadde de gått i søpla?

Anonymous poster hash: aa86f...0ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått arvet en hel haug klær etter søskenbarn av sønnen. Saken er at det var med en stor haug truser. Pent brukt, men alikevel brukt.. hva ville dere gjort? Brukt trusene eller hadde de gått i søpla?

Kommer an på alder, går han i bhg, ville jeg hatt de som ekstra truser i bhg :)

Anonymous poster hash: a8d34...d59

Skrevet

Jeg er glad i gjenbruk...men ikke truser. Ville ikke tatt på noen andres truse selv heller, kokvask eller ei.

Skrevet

Truser kaster vi.

Synes det er uhygenisk.

Samme med sokker.

Kan arve sokker når de ikke har begynt å gå ennå da.

Mulig jeg er tullete men truser og sokker er forbruksvarer.

Anonymous poster hash: fab23...82f

Skrevet

Jeg kokvasker dem og bruker de som overlever som reserve og i skiftekurven i barnehagen.

Anonymous poster hash: f31e2...236

Skrevet

Ser ingen problem med å bruke truser som er pent brukt, uten flekker. Det er bare å vaske de skikkelig, ikke uhygienisk i det hele tatt. Men føler dere det er ekkelt, så er det kanskje ikke verdt det.

Skrevet

Ser ikke problemet med brukte vaskede truser fra et søskenbarn. Er da ikke uhygienisk når de er vasket.

Skrevet

Du er klar over at man på sykehus får låne truser bruktav andre og syke mennesker? Ikke uhygienisk i det hele tatt hvis man koker dem.

Anonymous poster hash: 2126e...ae4

Skrevet

Du er klar over at man på sykehus får låne truser bruktav andre og syke mennesker? Ikke uhygienisk i det hele tatt hvis man koker dem.

Anonymous poster hash: 2126e...ae4

Jeg har aldri brukt annet enn engangstruser på sykehuset. Uansett om trusene er kokt eller ikke ville jeg aldri brukt andre sine brukte truser, hvorfor skal jeg da ha på brukte truser på sønnen min? Er i starten av bleiesluttperioden at de tisser og bæsjer mest i trusa, synes det er guffent å tenke på.. og ja, det er mannen som mener sønnen skal bruke brukte truser, ikke jeg!😛

Hi

Skrevet

Pent brukte klær arver jeg med glede til barna. Også truse og sokker. Husker da vi var små og jeg og kusina mi impulsovernatta hos hverandre da lånte vi også truser hvis vi måtte.

Skrevet

Jeg har aldri brukt annet enn engangstruser på sykehuset. Uansett om trusene er kokt eller ikke ville jeg aldri brukt andre sine brukte truser, hvorfor skal jeg da ha på brukte truser på sønnen min? Er i starten av bleiesluttperioden at de tisser og bæsjer mest i trusa, synes det er guffent å tenke på.. og ja, det er mannen som mener sønnen skal bruke brukte truser, ikke jeg!

Hi

Det kommer gjerne i buksa og, så da kan dere ikke arve bukser heller. :P

Men klart hvis du synes det er ekkelt så er det bare å la være å bruke dem selv om det er irrasjonelt. Truser koster jo ikke en formue uansett. ;)

Skrevet

Det kommer gjerne i buksa og, så da kan dere ikke arve bukser heller. :P

Men klart hvis du synes det er ekkelt så er det bare å la være å bruke dem selv om det er irrasjonelt. Truser koster jo ikke en formue uansett. ;)

Det er sant, men det er ikke buksa som ligger nærmest huden, det er det trusa som gjør.

Skrevet (endret)

Tror jeg ville kastet dem. Det er uansett ikke store mengden sånn miljømessig, og det er ikke så dyrt å kjøpe nye.

Men sokker ser jeg ikke problemet med?

Endret av TPK
Skrevet

Herregud hvor fisefine dere er. Her hadde vi sykehussaken som konfirmasjonsduker ( brukes på alle jobbfester og). På disse har andre mennesker tisset, bæsjet, tømt abcesser, sårvæske og til og med dødd på... Uæææ liksom? De er da vasket. Tenk heller på dynene dere ligger i på hotell. De blir vasket sånn ca 1 gang i året... Pene truser fra søskenbarn ser jeg virkelig ikke noe problem med!

Anonymous poster hash: 86151...39b

Skrevet

Herregud hvor fisefine dere er. Her hadde vi sykehussaken som konfirmasjonsduker ( brukes på alle jobbfester og). På disse har andre mennesker tisset, bæsjet, tømt abcesser, sårvæske og til og med dødd på... Uæææ liksom? De er da vasket. Tenk heller på dynene dere ligger i på hotell. De blir vasket sånn ca 1 gang i året... Pene truser fra søskenbarn ser jeg virkelig ikke noe problem med!

Det er litt dette jeg og tenker på. Vi er i kontakt med så mye rart ellers at arvetøy fra kjentfolk blir liksom et ikke-problem for min del.
Skrevet

Sykehuslaken. Damn autocorrect

Skrevet

Har arvet masse klær til yngste, noen boxere har vært med i posene også. Ser ikke problemet med å bruke dem så lenge de er vasket. 

Skrevet

Bare vask dem. Helt uproblematisk synes jeg.

Skrevet

Ha det som nødskift i barnehagen.

Anonymous poster hash: 5d834...ce2

Skrevet

Uproblematisk, bare å koke dem. Er jo til og med fra familie.

Anonymous poster hash: 7dd26...436

Skrevet

Ser overhodet ikke problemet.

Det er søskenbarn, og de er vasket.

Datteren min har en bestevenninne i nabohuset, hender det blir noen impulsive overnattinger og da låner de truse av hverandre. Null problem altså.

Anonymous poster hash: 54411...52b
Skrevet

Her sklir storesøsters truser som blir for små over til lillesøsters skap uten at vi egentlig tenker over det. Vask på 75 grader en runde ekstra så går det noe helt fint. Gull å ha i barnehagen.

Skrevet

Tror jeg må være gal. Elsker å arve truser😊 På den måten får jeg fylt opp lageret av Hello Kitty og Frost-truser som jeg ikke vil kjøpe selv. Jeg vasker de heller ikke først. Sier de jeg har fått dem av at de er rene, så tar jeg det for god fisk. Får være måte på hysteri.

Anonymous poster hash: 55685...08f

Skrevet

Undertøy arves ikke her i huset. Nå er det egentlig bare minste som har arvet så mye siden de tre andre brukte samme str i mang år selv om det var mange års mellomrom på de. Veldig upraktisk for lommeboka, men lillesøster syns det var topp. Som hun sa tidlig, jeg vil ha mine egene truser. Den ene storesøsteren legger alltid de som er for små til henne inn i lillesøsterrs klesskap. At hun ikke skjønner hun bare skal kaste de skjønner jeg ikke, for de krangler like herlig hver gang det blir lagt inn en truse.

Anonymous poster hash: 458ff...9fc

Skrevet

Sønnen min på tre år har bare arvede klær, truset også. Arvet fra min søsters sønn. Ikke noe problem. Får ikke flekkete klær. Truser med bæsj kastes i søpla av både meg og min søster. PS.hvor tror du håndklærne på hotell har blitt brukt til å tørke forrige gjest? Det er da kokt i mellomtiden!

Anonymous poster hash: 1bf72...e44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...