Gå til innhold

Mascara som ikke drysser/smitter av

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er å anbefale? Bruker Loreal sin double extencion beauty tube, og har i grunn alltid vært fornøyd med den, men syns at den har begynt å drysse og smitte sånn av. Går jo konstant rundt som en vaskebjørn føler jeg. MÅ man bruke vannfast mascare for at man skal kunne slippe dette eller finnes det gode alternativer som ikke er vannfast?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til Ysl sin vannfaste med vanlig kost. Ingen andre holder mål. Har så lange øyenvipper at de tar i oppe på øyelokkene, så er avhengig av maskara som sitter på vippene og ikke overalt ellers😉

Anonymous poster hash: 1790a...254

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Max Factor Masterpiece og Masterpiece Max. På meg holder den hele dagen fra 06-22 :) Men jeg merker jo at den etter noen mnd blir tørrere og dermed kan den lettere drysse utpå kvelden. Også om jeg ikke har vært flink til å gi øyevippene fuktighet, blir de tørre så funker ikke maskaraen bra heller...

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Max Factor Masterpiece og Masterpiece Max. På meg holder den hele dagen fra 06-22 :) Men jeg merker jo at den etter noen mnd blir tørrere og dermed kan den lettere drysse utpå kvelden. Også om jeg ikke har vært flink til å gi øyevippene fuktighet, blir de tørre så funker ikke maskaraen bra heller...

Hvordan gir du vippene fuktighet??

Anonymous poster hash: 4d98f...495

Skrevet

Hvordan gir du vippene fuktighet??

Anonymous poster hash: 4d98f...495

Etter å ha renset vippene rene på kvelden tar jeg en dråpe olje, i mitt tilfelle druekjerneolje, og stryker over. Etter at jeg begynte med det er vippene mykere, lengere og ser rett og slett bedre ut :) Vipper er jo hår, og trenger pleie på lik linje som håret på hodet :) Gjør det samme med øyebrynene :)

Skrevet

Du MÅ prøve L'Oréal voluminous 4*. Den drysser ikke og har en fantastisk kost

Anonymous poster hash: 18f34...b8b

Skrevet

L'Oreal sin med en hvit og en rød ende. Drysser ikke når det regner en gang.

Anonymous poster hash: ee7d3...3ca

Skrevet

Etter å ha renset vippene rene på kvelden tar jeg en dråpe olje, i mitt tilfelle druekjerneolje, og stryker over. Etter at jeg begynte med det er vippene mykere, lengere og ser rett og slett bedre ut :) Vipper er jo hår, og trenger pleie på lik linje som håret på hodet :) Gjør det samme med øyebrynene :)

Hvordan stryker du over? Bare på vippene som om du skulle brukt mascara eller på øyelokket også?

Anonymous poster hash: fed88...9e6

Skrevet

Hvordan stryker du over? Bare på vippene som om du skulle brukt mascara eller på øyelokket også?

Anonymous poster hash: fed88...9e6

Tar en dråpe og gnir mellom langfingrene, lukker øynene og stryker lett over inntil vipperøttene og over vippene som om jeg skulle ha renset de :) Så dytter jeg "oljesølet" rundt øyet som en øyekrem da en lett olje er det eneste huden min der tåler :)

Skrevet

L'Oreal sin med en hvit og en rød ende. Drysser ikke når det regner en gang.

Anonymous poster hash: ee7d3...3ca

Det er den jeg har brukt så langt, og har alltid vært fornøyd, men syns den har smittet sånn av i det siste (og nei, ikke bare de siste dagene - som i at det er på tide å bytte ut mascaraen, men de siste månedene.) Begynner å lure på om de har endret på noe i den, for har aldri vært sånn før...

Skrevet

Qlinique lash power mascara. Holder hele dagen, smitter ikke av og drysser ikke.

Jeg bruker 04, dark chocolate, fordi jeg er lys i huden og rødlig i håret. Så får kun tak i den på tax free. Men, er super fornøyd! Første som jeg ikke har mått passe på i løpet dagen i hele mitt liv. :D

Anonymous poster hash: 0533c...a37
Skrevet

Qlinique lash power mascara. Holder hele dagen, smitter ikke av og drysser ikke.

Jeg bruker 04, dark chocolate, fordi jeg er lys i huden og rødlig i håret. Så får kun tak i den på tax free. Men, er super fornøyd! Første som jeg ikke har mått passe på i løpet dagen i hele mitt liv. :D

Anonymous poster hash: 0533c...a37

Jeg bruker sort, så det burde kanskje gå an å få tak i i vanlig parfymeri? Takk for tips :)

Skrevet

Takk for gode tips! :) Må prøve meg litt frem her tror jeg :)

Skrevet

Jeg bruker Helena Rubinstein spektacular extension

Anonymous poster hash: b6996...a34

Skrevet

Lancôme. Svikter aldri.

Anonymous poster hash: 4aa24...879

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...