Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I flere mnd har jeg vært plaget med hodet, det er ikke typisk hodepine hvor Paracet hjelper. Mer som press og lite energi ol.

Var hos legen for et par uker siden og hun sa at jeg må til en manuel terapeut, for jeg var veldig stiv. Har vært hos en manuel terapeut, men vet ikke enda om det har hjulpet. Googlet litt på nett og tror jeg har bihulebetennelse. Var hos legen igår og hun hørte bare hva jeg sa, og ga meg antibiotika og nesespray.

Skal ta 4 tabletter om dagen i 8 dager, og en tablett er 650mg.

Igår tok jeg bare en, for jeg synes de er så sterke. Og i tillegg så er det ikke sikkert at jeg har bihulebetennelse, for jeg satte jo diagnosen selv. Hun har henvist meg til CT og MR.

Hadde dere tatt de tablettene eller ventet??

Anonymous poster hash: 06e12...3fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til kiropraktor (hvor bor du?) og ikke ta tabletter hvis de ikke hjelper. Vent på resultatet av CT/MR. Jeg har hatt kronisk bihulebetennelse og ble operert fordi medisinering ikke virket. Da ble jeg bedre.

Anonymous poster hash: aa6c8...57d

Skrevet

Gå til kiropraktor (hvor bor du?) og ikke ta tabletter hvis de ikke hjelper. Vent på resultatet av CT/MR. Jeg har hatt kronisk bihulebetennelse og ble operert fordi medisinering ikke virket. Da ble jeg bedre.

Anonymous poster hash: aa6c8...57d

Jeg har gått til kiropraktor 4 ganger, og det har ikke hjulpet. På lørdag var jeg hos muskelterapeut, og det er enda tidlig å vite om det hjelper.

Hi

Skrevet

Ga legen deg antibiotika uten å måle CRP? I dag er det et kjempefokus på å ikke bruke antibiotika med mindre det er nødvendig. Hvis legen mener at du behøver disse tablettene må du ta hele kuren for å ha effekt. Hva mener du med at de er så "sterke"?

Anonymous poster hash: 3c8a7...84c
Skrevet

Ga legen deg antibiotika uten å måle CRP? I dag er det et kjempefokus på å ikke bruke antibiotika med mindre det er nødvendig. Hvis legen mener at du behøver disse tablettene må du ta hele kuren for å ha effekt. Hva mener du med at de er så "sterke"?

Anonymous poster hash: 3c8a7...84c

Ga meg antibiotika uten å ha sjekket noe som helst. Hørte bare på det jeg sa og skrev ut resept. De er 650mg, og jeg må ta 4 tabletter om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...