Gå til innhold

12-14 år og mobilabonnement

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket abonnement har deres 12-14-åringer? Her er vi fortsatt på kontantkort men det gikk jo dårlig med pokemon go..

Har forøvrig Telia.

Noen som har anbefalinger?

Anonymous poster hash: fe335...0e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Djuice

12-åringen har nonstop S og 15-åringen har nonstop M

Veldig greit at jeg styrer abonnementene og kan legge inn sperre for databruk utover det inkluderte.

Anonymous poster hash: c5b25...902
Skrevet

Djuice

12-åringen har nonstop S og 15-åringen har nonstop M

Veldig greit at jeg styrer abonnementene og kan legge inn sperre for databruk utover det inkluderte.

http://www.djuice.no/abonnement/

Skrevet

Begge våre (9 og 11,5 år) har familieabn. med meg (pappaen har jobb tlf) hos One Call. Inkludert en viss datamangde i mnd (1GB) + ubegrenset sms og tale til fastpris på 399,- (tror jeg det er). Funker veldig greit. Jeg har ordnet det sånn at når de bruker mer enn inkludert medgde data vil jeg få melding om det og ha mulighet til å kjøpe mer, hvis ikke kuttes dataen resten av mnd. Da slipper vi uforutsette utgifter på det området ;)

Skrevet

De to eldste barna her (11 og 14), har akkurat fått ice.net- abonnement. Koster 99 kr i mnd, fri tale og SMS, 1GB data i mnd. Vi kan sperre for enkelte nummer, og databruken stopper ved 1 GB. Veldig greit synes jeg! Og tydeligvis mye billigere enn DJuice...(måtte inn og sjekke på linken som ble lagt inn over her...)

Anonymous poster hash: 962bc...c92

Skrevet

Telio har tilbud (hadde i hvert fall nettopp) på abo med 5 GB data + fri bruk til 129 kr mnd. i tre mnd. Kommer til å ha det til min tiåring (hun har nå UngTrygg fra Talkmore til ca 179 med OBOS-rabatt, fri bruk + 2 GB data), og muligens bytte til Onecall i et par mnd etterpå om de fortsatt har prøveabo med fri datamengde for 99 kr mnd. Etter det satser jeg på at PokemonGO er ute :eeeh: og vi går tilbake til Talkmore. 

Anonymous poster hash: 75bce...46f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...