Gå til innhold

Dere med 4, 5 og 6 klassinger..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Følger dere dem til skolen og hilser på lærer hvis de har fått ny og ser hvor de har klasserom?

 

Anonymous poster hash: c850a...8e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

 

Anonymous poster hash: c23d1...458

Skrevet

Nei, det tror jeg 11 åringen hadde syns var fryktelig pinlig gitt 😜

 

Anonymous poster hash: c026a...dca

Skrevet

Nei, vi venter til foreldremøte for det.

Skrevet

Nei.

 

Hvor de har klasserom holder det lenge at de forteller meg, og møte læreren gjør jeg til konferansetime og foreldremøte

 

Så store barn har sjelden noe ønske om å bli fulgt til skolen, de er store nå ;)



Anonymous poster hash: 257d4...14c
Skrevet

Nei, tror neppe 10-åringen hadde likt det noe særlig.

 

Anonymous poster hash: e07fe...86f

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke fått lov til av barnet.



Anonymous poster hash: 5e47b...aa2
Skrevet

Nei. Barna her hadde elsket det hele hurven, men vi gjør ikke det nei.

Skrevet

Nei. Evt. ny lærer hilser vi på når det er foreldremøte.

Skrevet

Nei

 

Anonymous poster hash: eba01...8d6

Skrevet

Nei.

 

Anonymous poster hash: b0d6f...e81

Skrevet

Nei!

 

Det er foreldremøte i løpet av høsten, vil tro det er tidsnok å møte lærer og se klasserom da. Så slipper barna at du driter de ut første skoledag.

 

Anonymous poster hash: a9a3d...78e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...