Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #1 Skrevet 24. august 2016 "uønsket oppmerksomhet". Syns det er utrolig at en advokat bevisst kan bruke slike utsagn om voldtekt jeg altså!! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kristin-drapet/kristin-tiltaltes-ekssamboer-sa-at-han-hadde-kuttet-av-penis/a/23773602/ Anonymous poster hash: 7188d...b7c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #2 Skrevet 24. august 2016 Meling er en dritt. Kjenner jeg blir så provosert av metodene hans. Han forsøkte å undergrave dnabeviset, ikke fordi den ikke matchet det de fant under neglene til Kristin, men fordi det kan stilles tvil om det han importerte da de tok dna prøve av han går som narkotisk middel eller ikke. Denne gangen håper jeg rettferdigheten seirer. At familien får fred. Tenk hva de har vært gjennom siden Hotvedt ble frikjent og tildelt erstatning i 2001. Det er umenneskelig. Anonymous poster hash: a01d5...073
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #3 Skrevet 24. august 2016 Har jeg forstått deg riktig npr jeg sier du synes Meling er en dritt? 😂 Anonymous poster hash: 32f7b...e6a
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #4 Skrevet 24. august 2016 Tlf min er en dritt også ser jeg. Hang seg opp og postet innlegget litt vel mange ganger. Sorry. Anonymous poster hash: a01d5...073
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #5 Skrevet 24. august 2016 😂😂🙊 Anonymous poster hash: 32f7b...e6a
*Miss Marple* Skrevet 24. august 2016 #6 Skrevet 24. august 2016 Tlf min er en dritt også ser jeg. Hang seg opp og postet innlegget litt vel mange ganger. Sorry. Anonymous poster hash: a01d5...073 Du fikk hvertfall frem poenget ditt meld fra til moderator så rydder de opp.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #7 Skrevet 24. august 2016 Meling er en dritt. Kjenner jeg blir så provosert av metodene hans. Han forsøkte å undergrave dnabeviset, ikke fordi den ikke matchet det de fant under neglene til Kristin, men fordi det kan stilles tvil om det han importerte da de tok dna prøve av han går som narkotisk middel eller ikke. Denne gangen håper jeg rettferdigheten seirer. At familien får fred. Tenk hva de har vært gjennom siden Hotvedt ble frikjent og tildelt erstatning i 2001. Det er umenneskelig. Anonymous poster hash: a01d5...073 Det at han systematisk går etter hvordan dnaet ble oppbevart og håndtert viser jo bare hvor liten sak han har. Han kan jo ikke ha noen ting å bruke som forsvar når det han velger å fokusere på er hvordan eksperter på området håndterer dna... Synes forøvrig mannen er ekkel, og sliter med folk som gifter seg med noen som er omtrent like gamle som sine egne barn (du skal liksom ikke gifte deg med noen som ditt barn kan ha spilt fotballkamper med...). Men det har jo ingenting med saken å gjøre. Anonymous poster hash: 0ddc7...c10
Modesty Blaise. Skrevet 24. august 2016 #8 Skrevet 24. august 2016 Tråden er ryddet for multiposing MB, moderator
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #9 Skrevet 24. august 2016 Tråden er ryddet for multiposing MB, moderator Takk :-) Anonymous poster hash: a01d5...073
Modesty Blaise. Skrevet 24. august 2016 #10 Skrevet 24. august 2016 Takk :-) Anonymous poster hash: a01d5...073 Bare hyggelig 😊
Gjest Sommerfuggel Skrevet 26. august 2016 #11 Skrevet 26. august 2016 Tråden er moderert grunnet regelen; krenkende eller injurierende utsagn. Moderator
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #12 Skrevet 26. august 2016 Melings måte å uttale seg om når det gjelder kriminalitet mot kvinner, tyder på et meget misogynistisk verdensbilde. Bedre nå da? Anonymous poster hash: cc663...d8e
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #13 Skrevet 26. august 2016 "uønsket oppmerksomhet". Syns det er utrolig at en advokat bevisst kan bruke slike utsagn om voldtekt jeg altså!! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/kristin-drapet/kristin-tiltaltes-ekssamboer-sa-at-han-hadde-kuttet-av-penis/a/23773602/ Anonymous poster hash: 7188d...b7c Det er helt på linje med høyesterettsadvokat Gunnar Nerdrum som omtalte voldtekter som "en kort utskeielse" i ett tilfelle og "en ektemann som vil gjøre bruk av sine ekteskapelige rettigheter" i et annet eksempel hvor han bagatelliserte voldtekt. For ikke å glemme at "kvinner sier ofte nei uten å mene det"... Skremmende at så høyt utdannede innen jussen har slike holdninger! I saken med Meling nå så gjør han riktignok bare jobben sin, han skal forsvare den tiltalte, og når de har så lite å fare med så må han prøve seg med hva som helst. Den tiltalte har rett til et forsvar. Gunnar Nerdrum uttalte seg på generelt grunnlag, det er mer skremmende! Anonymous poster hash: 2706e...421
Anonym bruker Skrevet 26. august 2016 #14 Skrevet 26. august 2016 Det er helt på linje med høyesterettsadvokat Gunnar Nerdrum som omtalte voldtekter som "en kort utskeielse" i ett tilfelle og "en ektemann som vil gjøre bruk av sine ekteskapelige rettigheter" i et annet eksempel hvor han bagatelliserte voldtekt. For ikke å glemme at "kvinner sier ofte nei uten å mene det"... Skremmende at så høyt utdannede innen jussen har slike holdninger! I saken med Meling nå så gjør han riktignok bare jobben sin, han skal forsvare den tiltalte, og når de har så lite å fare med så må han prøve seg med hva som helst. Den tiltalte har rett til et forsvar. Gunnar Nerdrum uttalte seg på generelt grunnlag, det er mer skremmende! Anonymous poster hash: 2706e...421 Meling har også uttalt seg generelt, f eks den udødelige kommentaren om at jenter bør ta mer ansvar for [sic] hvilke menn de går på nachspiel med. Anonymous poster hash: cc663...d8e
Gjest Sommerfuggel Skrevet 27. august 2016 #15 Skrevet 27. august 2016 Når et svar blir slettet er det en grunn til det. Å gjenta innholdet i et slettet innlegg hjelper ikke, da må vi slette dét også. Til deg som etterlyser svar; det er forskjell på å si at man syns noen er en dritt og det å kalle ham det han ble kalt. Jeg forstår hvorfor du tenker om ham som du gjør, men vi kan ikke tillate slike kommentarer på forumet for det. Det bryter regelen om krenkende/injurierende innhold. Moderator
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #16 Skrevet 28. august 2016 Når et svar blir slettet er det en grunn til det. Å gjenta innholdet i et slettet innlegg hjelper ikke, da må vi slette dét også. Til deg som etterlyser svar; det er forskjell på å si at man syns noen er en dritt og det å kalle ham det han ble kalt. Jeg forstår hvorfor du tenker om ham som du gjør, men vi kan ikke tillate slike kommentarer på forumet for det. Det bryter regelen om krenkende/injurierende innhold. Moderator Ok. Jeg "syns" han er en kvinnehater, da. Innrøm nå heller at regelverket deres lekker som ei sil. Anonymous poster hash: cc663...d8e
Anonym bruker Skrevet 28. august 2016 #17 Skrevet 28. august 2016 Det står faktisk "er en dritt" her øverst. Så at det skal være verre å si "er en kvinnehater" får du meg ikke til å gå på. Anonymous poster hash: cc663...d8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå