Gå til innhold

Er dette utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min runker ofte etter at han har lagt seg. Han legger seg senere enn meg og tror nok jeg sover, men jeg bryr meg ikke. Men jeg har lurt på en ting: han har runket mens han tilsynelatende spiller quizkampen. Jeg ser dårlig, så har ikke sett helt hva som skjer på skjermen, før jeg i natt faktisk snoket på mobilen hans etter han var sovnet.

Han har skrevet sexmeldinger med andre damer! Påstår selv at han ikke har initiert det, noe jeg ser med egne øyne er løgn, ikke at det har noe å si.

Har konfrontert han, han sier at det kun er fantasi og teller ikke som utroskap. Jeg er IKKE enig!

Vi har hatt et veldig dårlig sexliv de siste årene, noe som i hans øyne kun er min feil. Det er nok mest min feil, men han skjønner virkelig ikke at lysten min dreier seg om å føle meg ønsket og elsket resten av døgnet også, ikke kun i senga!

Men uansett, dette er IKKE greit. Er så sint at jeg skjelver!

Anonymous poster hash: dacc1...a49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anser det ikke som direkte utroskap, men et svik sålenge du reagerer som du gjør.

Og uansett hvordan han kategoriserer det, så er det følelsen du sitter igjen med nå som betyr noe. Og føler du deg sviktet og på et vis bedratt, ja vel så må han takle det som kommer.

Skrevet

Hadde blitt fly forbanna om det var min mann. Spør han hvordan han hadde reagert hvis det var du som sendte sexmeldinger til andre menn og fingret etter disse.

Anonymous poster hash: f952d...7f2

Skrevet

Dette kom på toppen at mye annet som jeg har gått og tenkt på en stund. Så nå blir det familievernkontoret på oss. Er nødt til å gjøre noe.

Han er fortsatt ikke enig i at det er utroskap, men er enig i at det var galt og har innrømmet at det har pågått noen måneder med random kvinnfolk.

Og nå er det rett på jobb etter null søvn....

Hi

Skrevet

For meg hadde det vært det, ja. Jeg skjønner veldig godt du er ute av deg. Lykke til med å få orden på tilværelsen igjen. Terapi sammen hørtes ut som en god ide. Dette er nok et symptom på at dere har problemer, og de må dere adressere. Ta vare på deg selv, du har lov til å være knust.

Skrevet

Det er i hvert fall et stort tillitsbrudd, uansett hva man vil kalle det.

Skjønner veldig godt at du blir lei deg og sint, dette er ikke greit. Men det høres ut som om dere har litt å rydde opp i uansett..?

Skrevet

For meg er ikke det utroskap, men fullstendig turn off og jeg hadde slitt med å respektere en mann som hisset seg opp sammen med andre mens jeg låg ved siden!

Men du, trodde du han runket til quiz på dataen? Det hadde om mulig vært enda mere urovekkende.

Skrevet

For meg er ikke det utroskap, men fullstendig turn off og jeg hadde slitt med å respektere en mann som hisset seg opp sammen med andre mens jeg låg ved siden!

Men du, trodde du han runket til quiz på dataen? Det hadde om mulig vært enda mere urovekkende.

Tenkte det samme 🙊

Anonymous poster hash: 7d523...62a

Skrevet

Hahahahaha 😂😂😂 jeg dør!

Anonymous poster hash: 695bf...75e

Skrevet

Hehe, nei, han sitter ikke og runker til quiz på dataen, han har det på mobilen og gjør ofte begge deler for å sovne mer enn fordi han er kåt.

For meg er dette toppen ja, men for han er visstnok eneste problemet manglende sex. Så vi trenger virkelig å prate med noen ja. Men har roet meg litt ned nå og forsikret han om at dette ikke automatisk betyr skilsmisse, men at vi må ta grep

Hi

Skrevet

Hvor lenge har du nektet ham sex? Det synes jeg spiller en stor rolle. Hvis han har gått uten noen ting i et par år fordi du avviser ham hele tiden, forstår jeg at han sprekker og fantaserer om andre. For meg hadde det vært stort tillitsbrudd det han gjorde, men jeg hadde forstått hvis han forlot meg på grunn av totalmangel på sex. hadde selv gått fra mannen hvis han regelrett avviste meg seksuelt.

Skrevet

Jeg har aldri nektet han sex. Har bare ikke den store lysten når jeg aldri får fysisk kontakt utenom sex. Hadde sex dagen før jeg konfronterte han faktisk. Men før det var det noen uker siden sist.

Skal sies at med en gang han blir avvist fordi jeg er trøtt eller noe prøver han ikke igjen før jeg tar initiativet. Han legger seg også som oftest når jeg har sovnet, så han oppfordrer ikke akkurat til sengekos da

Gjest Antarctica
Skrevet

Uten tillit er et forhold ikke liv laga. Og han går jo bak ryggen din på en måte som ikke er med på å styrke forholdet. Nei, nei, nei...

Skrevet

Den mannen vet jeg ikke om jeg hadde greid å få tillit til igjen.

Det verste med det der i mine øyne er at mannen ligger i deres ekteseng, med deg ved siden av seg og har direktekontakt med andre damer for sexprat som han runker til.

I mine øyne spiller det ikke noen rolle om jeg definerer det som utroskap eller ikke, for den mannen hadde vist meg at han ikke hadde noe som helst respekt for hverken meg eller ekteskapet vårt.

Og når mannen sier at dere bare har ett problem i ekteskapet, og det er at han ikke får nok sex.... da vil jeg tro det er mye annet som også er galt i forholdet mellom dere.

Sex er viktig i et forhold. For meg er det svært viktig. Men jeg hadde ikke ønsket å ha sex med en mann som aldri ga meg oppmerksomhet eller nærhet utenom når han ville ha sex.

Bra du har tenkt å bestille time til fvk, for jeg tror det er mye dere må jobbe med i forholdet deres. Sexen er bare noe av det.

Anonymous poster hash: 30f10...feb
Skrevet

Mannen min runker ofte etter at han har lagt seg. Han legger seg senere enn meg og tror nok jeg sover, men jeg bryr meg ikke. Men jeg har lurt på en ting: han har runket mens han tilsynelatende spiller quizkampen. Jeg ser dårlig, så har ikke sett helt hva som skjer på skjermen, før jeg i natt faktisk snoket på mobilen hans etter han var sovnet.

Han har skrevet sexmeldinger med andre damer! Påstår selv at han ikke har initiert det, noe jeg ser med egne øyne er løgn, ikke at det har noe å si.

Har konfrontert han, han sier at det kun er fantasi og teller ikke som utroskap. Jeg er IKKE enig!

Vi har hatt et veldig dårlig sexliv de siste årene, noe som i hans øyne kun er min feil. Det er nok mest min feil, men han skjønner virkelig ikke at lysten min dreier seg om å føle meg ønsket og elsket resten av døgnet også, ikke kun i senga!

Men uansett, dette er IKKE greit. Er så sint at jeg skjelver!

Definitivt utroskap. Enhver seksuell eller intim (fysisk og psykisk) relasjon til andre tenker jeg er utroskap. Uansett er det hvertfall langt over streken. Fiks det eller kast han på dør.

Anonymous poster hash: 058e3...776

Skrevet

Takk for alle svar. Jeg er ikke sikker på om jeg syns det helt er utroskap, men et stort svik et det, spesielt når det faktisk har skjedd i senga ved siden av meg.

Han har fått litt øynene opp for at vi har flere problemer enn han trodde, at mangelen på sex faktisk er et symptom på at jeg ikke har hatt det helt bra, noe som faktisk ikke han har hatt litt i tankene engang. Det har aldri fallt han inn å tenke over at han selv kan være en årsak til min manglende lyst, han har kun fokusert på at jeg har avvist han.

Jeg har ringt familievernkontoret og venter nå på å få time. Hva vi gjør fram til da vet jeg ikke helt, får føle oss litt fram. Men har en liten følelse av at han ikke kommer til å gjøre noe som helst, så jeg blir positivt overrasket om han gjør en innsats nå. Jeg orker vertfall ikke akkurat nå, er sliten og såret.

Hi

Skrevet

Dersom han har skrevet meldinger av en slik karakter med andre kvinner, ja da har han nok flere ugler i mosen. Et stort svik og definitivt over grensen til utroskap. Men hvordan går det? Har du fått pratet ut med mannen om dette?

Anonymous poster hash: 20425...96e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...