Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Altså uten utdannelse. Finner ingenting på google. Takk for alle svar Anonymous poster hash: dbde6...478
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Altså uten utdannelse. Finner ingenting på google. Takk for alle svar Anonymous poster hash: dbde6...478 Folk på krisesentre er ofte frivillige. Spør ditt lokale krisesenter! Anonymous poster hash: 66f65...880
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 Folk på krisesentre er ofte frivillige. Spør ditt lokale krisesenter! Anonymous poster hash: 66f65...880 Takk for svar Synes det er rart at det står så lite på internett. Anonymous poster hash: dbde6...478
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 Takk for svar Synes det er rart at det står så lite på internett. Anonymous poster hash: dbde6...478 Krisesenterbevegelsen ble bygd opp av frivillige. Og de kan ikke ha for mye på nett - noen av de som bor der, lever i skjul... Anonymous poster hash: 66f65...880
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #5 Skrevet 23. august 2016 Krisesenterbevegelsen ble bygd opp av frivillige. Og de kan ikke ha for mye på nett - noen av de som bor der, lever i skjul... Anonymous poster hash: 66f65...880 Skjønner at de ikke kan skrive om brukerne av krisesenteret. Men jeg skal ringe imorgen å høre vil enten ha en jobb eller jobbe som frivelig Anonymous poster hash: dbde6...478
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #6 Skrevet 24. august 2016 Jeg samarbeider mye med Oslo krisesenter. Der har de ingen ufaglærte ansatte, og det er rift om stillingene for miljøpersonalet generelt. De har et samarbeid med Røde Kors om aktiviteter for barna som bor der, og med Sanitetskvinnene om støttepersoner for kvinnene i etableringsfasen etter opphold på krisesenteret. Begge steder er det gode muligheter for å være frivillig, men det er jo da ulønnet. Andre steder i landet vet jeg ikke, men det ville forbause meg om et krisesenter ansatte noen uten fagkompetanse eller som et minimum relevant arbeidserfaring. Anonymous poster hash: 658a3...cba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå