Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Hvert eneste år leser vi om denne forferdelige handlingen noen mennesker gjør. Det gjør like vondt hver gang. Og hvert år er det stort fokus på å ikke gjøre dette....Allikevel virker det som om det aldri tar slutt. Det jeg ikke skjønner er hvem alle disse menneskene som gjør dette er? Det kan nesten virke som det er så mange at vi alle har.minst en bekjent som gjør dette..... Vet du om noen som har gjort dette og ville du sagt i fra om at du vet? Jeg hadde anmeldt de til politi og mattilsynet tvert! Anonymous poster hash: dcd83...d2e
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Klart jeg ville sagt fra. Det er mange som helt mangler empati med dyr. Det må være skada mennesker rett og slett. Jeg ønsker meg i mitt stille sinn at de pådrar seg ett skikkelig hjerteinfarkt som straff🙊 Anonymous poster hash: fc8c7...e01
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 Nåde den i min nærhet som hadde gjort noe slik, det hadde ikke gått stille forbi. Hadde gjort ALT jeg kunne for å fåå personen straffet, samt dokumentert det, og offentliggjort for personens familie, venner, kolleger etc. Skulle forsikret meg om at alle visste, både nåværende i livet til personen, og evt fremtidige arbeidsgivere, kjærester, barn etc. Sånt noe går det ikke an å tie om ! Anonymous poster hash: 193d6...67d
Gjest Antarctica Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 Det hele skyldes et altfor tamt lovverk i Norge, som gir folk flest en illusjon om at kattehold er lett og greit. Gi den mat og kast den ut, liksom. Hvis regelverket ble endret (som det burde) til at ingen i tettbygd strøk kan holde katt uten å gå med den i bånd, ville færre skaffe katter de ikke hadde tenkt å ta ansvar for.
Musemora Skrevet 23. august 2016 #5 Skrevet 23. august 2016 Nåde den i min nærhet som hadde gjort noe slik, det hadde ikke gått stille forbi. Hadde gjort ALT jeg kunne for å fåå personen straffet, samt dokumentert det, og offentliggjort for personens familie, venner, kolleger etc. Skulle forsikret meg om at alle visste, både nåværende i livet til personen, og evt fremtidige arbeidsgivere, kjærester, barn etc. Sånt noe går det ikke an å tie om ! Anonymous poster hash: 193d6...67d I like you girl👍🏻
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #6 Skrevet 24. august 2016 Det hele skyldes et altfor tamt lovverk i Norge, som gir folk flest en illusjon om at kattehold er lett og greit. Gi den mat og kast den ut, liksom. Hvis regelverket ble endret (som det burde) til at ingen i tettbygd strøk kan holde katt uten å gå med den i bånd, ville færre skaffe katter de ikke hadde tenkt å ta ansvar for. Det har du nok helt rett i. Naboens katt kan få ut det verste i folk. Har hørt mange fæle historier for å få nabokatten til å forsvinne. Den verste leste jeg her inn. Nabokatten ble lokket på for så å bli koset med, samtidig ble den gitt en paracet stikkpille. Katten ble holdt og koset med helt til naboen var sikker på at paraceten var kommet i systemet til katten. Paracet er gift for katter. Anonymous poster hash: df5a6...479
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #7 Skrevet 24. august 2016 Det hele skyldes et altfor tamt lovverk i Norge, som gir folk flest en illusjon om at kattehold er lett og greit. Gi den mat og kast den ut, liksom. Hvis regelverket ble endret (som det burde) til at ingen i tettbygd strøk kan holde katt uten å gå med den i bånd, ville færre skaffe katter de ikke hadde tenkt å ta ansvar for. For kattene ville det være mye verre om de måtte gå i bånd enn om noen få, for det er bare noen få av alle de kattene som finnes, ble dumpet. Anonymous poster hash: bf5b7...28d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå