Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 ALT er jo reklame på den nå? Blir helt matt jeg! Hvert innlegg er jo en rabattkode og hvert antrekk er jo spons! Lett å være moteblogger da. Jeg slutter å klikke lese den ihvertfall.. Tenker at en moteblogg skal være inspirasjon, men det konseptet har jo Hedda gått langt unna.. Anonymous poster hash: 15232...1f4
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Jeg trykker ikke inn på bloggen din, Hedda. Har du også begynt å henge her nå som du skal få barn igjen?? 😳 Anonymous poster hash: 7447c...43a
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 Seriøst, ikke Hedda 😂😂 Jeg skrev jo dette innlegget fordi jeg synes bloggen er blitt elendig!!! Jeg gikk innpå før for inspirasjon, men nå er det som sagt bare spons!! Merkelig at du trur det 😝 Jeg håper jo folk slutter å lese, slik at hun kan ta et oppgjør og komme litt til røttene igjen... Anonymous poster hash: 15232...1f4
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 Aldri hørt om henne, og skal heller ikke fonne det ut... Anonymous poster hash: f4d3b...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå