Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Hadde du da turt å plassere deg selv på et soverom som ikke var godkjent mtp størrelse på vindu? Eller ville du delt rom med ditt barn på 2,5 år? Anonymous poster hash: 82862...767
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Hadde du da turt å plassere deg selv på et soverom som ikke var godkjent mtp størrelse på vindu? Eller ville du delt rom med ditt barn på 2,5 år? Anonymous poster hash: 82862...767 Hadde sovet på rommet som ikke var godkjent. Tatt bort døren og hengt opp gardin Anonymous poster hash: a1f84...8bf
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 Hadde sovet på rommet som ikke var godkjent. Tatt bort døren og hengt opp gardin Anonymous poster hash: a1f84...8bf Det løser egentlig ikke så mye, for rommet ligger i en kjeller som ikke har noen annen vei ut enn opp trappa... Hi Anonymous poster hash: 82862...767
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 Sovet med barnet...uten tvil 😊 Anonymous poster hash: 67549...bf6
Blondzilla Skrevet 23. august 2016 #5 Skrevet 23. august 2016 Hvis det er et hus du eier, ville jeg satt inn et større vindu. Hvis ikke ville jeg delt med barnet.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #6 Skrevet 23. august 2016 Kommer an på størrelsen på vinduet. Man kommer seg ut av et vindu som er mindre enn kravet for soverom. Kommer også an på hvor barnet sover, hvor langt borte det evt blir. Anonymous poster hash: 328a0...eb8
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #7 Skrevet 23. august 2016 Kan du ikke sover i stua? Kjøpe en sovesofa som du bruker på natta? Anonymous poster hash: 14e85...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå