Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 ... der dere ikke kjenner noen andre? Type "hæla i taket" fest og de fleste er par og venner, mens du kommer alene? Hva slags "overlevelsesstrategi" bruker dere eventuelt, og hvis dere takker nei - er dere ærlige om at dere ikke "tørr", eller finner dere på en unnskyldning? Anonymous poster hash: 5616f...bb7
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Har ikke venner som drikker seg dritings (annet enn som rene uhell om man skulle feilberegne), så det skulle gått helt fint. Anonymous poster hash: 7cb7f...972
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 Har ikke venner som drikker seg dritings (annet enn som rene uhell om man skulle feilberegne), så det skulle gått helt fint. Anonymous poster hash: 7cb7f...972 Disse folkene jeg er bedt til er selvlærte partyfolk som elsker å bli fulle og danse på bordene HI Anonymous poster hash: 5616f...bb7
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 Disse folkene jeg er bedt til er selvlærte partyfolk som elsker å bli fulle og danse på bordene HI Anonymous poster hash: 5616f...bb7 Selverklærte, skulle det stå HI Anonymous poster hash: 5616f...bb7
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #5 Skrevet 23. august 2016 Disse folkene jeg er bedt til er selvlærte partyfolk som elsker å bli fulle og danse på bordene HI Anonymous poster hash: 5616f...bb7 Party og dans på bordene er jeg velkjentmed, og liker. Fylla er jeg mer skeptisk til, og ville sagt nei takk uten å utbrodere grunn. Anonymous poster hash: 7cb7f...972
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #6 Skrevet 23. august 2016 Party og dans på bordene er jeg velkjentmed, og liker. Fylla er jeg mer skeptisk til, og ville sagt nei takk uten å utbrodere grunn. Anonymous poster hash: 7cb7f...972 Ok, hvis man tar bort alkohol-biten da, ville du klart å slå deg løs med en livlig vennegjeng der du er eneste utenforstående? Hvis du er typen til å klare det, hvilke "teknikker" bruker du for å føle deg komfortabel med det. Merker tanken gjør meg redd og sjenert. HI Anonymous poster hash: 5616f...bb7
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #7 Skrevet 23. august 2016 Tja, i en type fadderuke-setting hadde jeg nok gitt det en sjanse selv om jeg egentlig er ganske sjenert. Men jeg er glad i å drikke selv da, er ikke så sjenert da 😀 Anonymous poster hash: eb21e...12a
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #8 Skrevet 23. august 2016 Jeg hadde kvidd meg veldig for å dra på en fest med bare omtrent ukjente. Har alltid hatt sosial angst. Men er blitt bedre med årene da. På den annen side kan det være at jeg faktisk hadde dratt. Siden det er "hæla-i-taket-folk" og jeg også er sånn. Hadde sett på det som en mulighet til å bli kjent med flere, eventuelt få flere gode venner. Man har jo faktisk ingenting å tape på å dra 😊 Anonymous poster hash: e2996...1bf
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #9 Skrevet 23. august 2016 Hadde hatt et åpent sinn og dratt. Ta deg et glass vin før du drar så setter du deg bare ned sammen med de andre og kaster deg inn i praten. Etter hvert som kvelder går så er du nok en del av gjengen. Og hvis det blir kleint skylder du på hodepine og stikker hjem. Anonymous poster hash: 7b3fa...f77
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #10 Skrevet 23. august 2016 Jeg hadde kvidd meg veldig for å dra på en fest med bare omtrent ukjente. Har alltid hatt sosial angst. Men er blitt bedre med årene da. På den annen side kan det være at jeg faktisk hadde dratt. Siden det er "hæla-i-taket-folk" og jeg også er sånn. Hadde sett på det som en mulighet til å bli kjent med flere, eventuelt få flere gode venner. Man har jo faktisk ingenting å tape på å dra 😊 Anonymous poster hash: e2996...1bf Det er sant, og jeg er i teorien veldig enig med deg... HI Anonymous poster hash: 5616f...bb7
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #11 Skrevet 23. august 2016 Hadde hatt et åpent sinn og dratt. Ta deg et glass vin før du drar så setter du deg bare ned sammen med de andre og kaster deg inn i praten. Etter hvert som kvelder går så er du nok en del av gjengen. Og hvis det blir kleint skylder du på hodepine og stikker hjem. Anonymous poster hash: 7b3fa...f77 Gode tips! Bare det at jeg har noen dårlige erfaringer med å gjøre akkurat det... HI Anonymous poster hash: 5616f...bb7
Magia Skrevet 23. august 2016 #12 Skrevet 23. august 2016 Jeg ville gjort det, og tatt på meg jeg-er-åpen-og-trivelig-mot-alle-holdninga mi. Jeg snur også tankegangen til at det egentlig er de man ikke kjenner man har minst å tape på å være teit med. De kjenner deg ikke og du mister ingenting uansett hvordan det går. Også elsker jeg å bare gå når jeg føler for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå