Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Jeg er i en situasjon hvor jeg ikke hadde sett for meg noe ny kjæreste på hvert fall 3-4 år. Det passer rett og slett ikke. Men så traff jeg en mann for et par uker siden og det klaffa, bokstavelig talt, ved første blikk. Det er jo litt kjedelig for som sagt så passer det dårlig, men likevel er det en så utrolig god følelse. Sommerfugler i magen døgnet rundt. Har dere opplevd det? Anonymous poster hash: 5d79d...06d
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Ja og nå er vi lykkelig gift❤️ Anonymous poster hash: 034ea...72d
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 Ja, vi møttest helt tilfeldig - jeg så han og han så meg. Han spurte om han kunne få nummeret mitt. Hsn fikk det. Tok et minutt så mått jeg forte meg på trikken. Nå har vi vært sammen i 10 år, nesten like forelsket og elsker hverandre høyt. Anonymous poster hash: c53ee...07c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 Ja. 😊 Er nå sammen på 12. året. 😊 Anonymous poster hash: 67514...b10
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #5 Skrevet 23. august 2016 Ja det har jeg. og vi er sammen på 6. året nå. skal snart gifte oss <3 fremdeles forelsket. deilig følelse Anonymous poster hash: d0375...0b6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #6 Skrevet 23. august 2016 Ja og jeg giftet meg med han ❤ Vært sammen i 16 år. Hadde gjort det slutt med en bare 1,5 mnd før jeg møtte han og hadde bestemt meg for å ha en lang pause uten kjæreste. Tenkte med meg selv at når jeg hadde denne følelsen kunne jeg ikke sløse det bort. Veldig glad for at jeg hoppet ut i det Anonymous poster hash: 54383...7ad
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #7 Skrevet 23. august 2016 ja kjæresten min😙 hadde aldri trudd de Anonymous poster hash: d8baa...bc0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #8 Skrevet 23. august 2016 Ja, var sammen i 3 år før han døde i en ulykke. Den type kjærlighet tror jeg aldri jeg kommer til å oppleve igjen. Om jeg var deg ville jeg tatt sjansen, for herlighet så herlig det var! Anonymous poster hash: 41462...ca1
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #9 Skrevet 23. august 2016 Ja... Eller. Det begynte en på jobb jeg ikke klarte å ta øynene fra. Og ikke klarte p tenke på. Etter 1,5 år ble blikk til noe mer. Viste seg han hadde det helt likt. Nå er vi i gang med ny bolig og skal starte med prøvingen til nyttår. Fremdeles like forelsket 3 år senere 😘 Anonymous poster hash: 2512a...b29
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #10 Skrevet 23. august 2016 Ja! Hadde fått barn og blitt dumpa fire mnd før. Møttes og jeg var himmelfallen. Han også i følge han selv. Han tok til seg min lille som sin egen og vi ble en lykkelig familie på tre. Senere skjedde det litt i hans liv mtp tidligere forhold så plutselig var vi en lykkelig familie på fem med hans barn også i hus, de hadde tidligere kun hatt samvær. Jeg hadde også bestemt meg for ingen menn! Ikke før mini var hvert fall to år. Jeg er glad jeg ikke var så prinsippfast da jeg møtte mannen min ❤ Anonymous poster hash: 933e9...847
Twintipp og himmelblå Skrevet 23. august 2016 #11 Skrevet 23. august 2016 Ja, han kom ut av et klasserom, jeg hadde akkurat begynt i 7 på ungdomsskolen, han gikk i 9. Forelskelse ved første blikk, gikk visst aldri over.. Vi er sjelevenner❤️
amandine Skrevet 23. august 2016 #12 Skrevet 23. august 2016 Ja, det tror jeg på. Det er ikke han jeg er gift med, men jeg er så heldig at jeg har opplevd det. Og det sparer jeg som en liten skatt.
Teddi Skrevet 23. august 2016 #13 Skrevet 23. august 2016 Ja! Jeg så han, og tenkte: "han der skal jeg gifte meg med". Vi var begge to i et forhold, men tilfeldigvis ble det slutt for oss begge omtrent samme tid. Han var overhodet ikke interessert i noe nytt forhold, og jeg prøvde heller ikke. Vi ble bare venner fordi vi hadde så mye til felles (Bl.a. endret livssituasjon). Så ble vi sammen, ble samboere og har nå barn sammen. Lykkeligere enn noen gang.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #14 Skrevet 23. august 2016 Ja, visste at det var HAN med en gang jeg så han inn i øynene. Vi er gift og har barn nå. Over 11 år siden vi møttes. Ikke noe "love hurts", alt har vært omtrent en dans på roser siden vi møttes. Jeg skulle heller ikke ha noe med menn å gjøre, da jeg akkurat kom fra et veldig dårlig forhold. Hadde gjort det slutt for mindre enn en uke siden. Anonymous poster hash: a531f...3cc
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #15 Skrevet 23. august 2016 Så deilig med litt gode erfaringer. Har veldig lyst til å bare kaste meg ut i det, men syns det er litt skummelt hi Anonymous poster hash: 137ee...74f
Hønemor30 Skrevet 23. august 2016 #16 Skrevet 23. august 2016 Ja med han jeg er sammen med nå 💜 Merkelig følelse, fantastisk å få oppleve. Har det bedre enn noen gang.
amandine Skrevet 23. august 2016 #17 Skrevet 23. august 2016 Så deilig med litt gode erfaringer. Har veldig lyst til å bare kaste meg ut i det, men syns det er litt skummelt hi Anonymous poster hash: 137ee...74f Næsj. Skummelt? Du har jo ingenting å tape - alt å vinne!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #18 Skrevet 23. august 2016 Ja,jeg falt for mannen min første gang jeg så han, og det gikk ikke over da vi ble kjent. Usikker om han opplevde det likt. Han sier han ble betatt av meg og at jeg skilte meg ut, men at han ikke ble hodestups etter første møte. Anonymous poster hash: 2e025...d7f
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #19 Skrevet 17. september 2018 Herregud så glad jeg ble av å lese denne tråden. Googlet kjærlighet ved første blikk for kan nesten ikke tro det er sant. for to uker siden traff jeg den rette. Vi bare så på hverandre og visste det med en gang. Ga hverandre en klem, så på hverandre litt til.. «hva skjer??» smilte og en klem til.. alt føltes riktig. Det VAR riktig og det ER riktig! Vi satt oss ned på kafe, en kaffe, holdt hverandre i hånden.. dette er riktig! Gikk mindre enn to timer før han sier «jeg har lyst til å bo med deg jeg!» det var så rart alt.. fordi når han snakket så hørte jeg meg selv. De samme tingene har jo jeg sagt! Vi var så like! Men jeg visste likevel ingenting om han. Ting jeg trodde var viktige som interesser, musikksmak, hvor han står politisk. Jeg kjente med meg selv at de tingene betyr ingenting fordi han er den rette. Dagen etterpå kom han innom etter jobb. Vi måtte se hverandre igjen. Dagen etter det fikk jeg barnevakt en liten time for å besøke han. Alt inni meg skrek «jeg elsker deg!» men jeg kunne jo ikke si det. Trodde jeg. Facetime senere på kvelden sier han at han elsker meg. Ingen av oss har sagt noe sånt så tidlig før men det var jo sant så hvorfor holde igjen. Følelsen kan bare beskrives som riktig. Det var magisk. Det beste med dette er at nå, to uker senere har jeg dunnet ut at vi HAR felles interesser og. Alt! Det er helt sprøtt. Jeg kjøpte billetter til en konsert jeg ville på og tenkte han får bare bli med enten han liker musikken eller ikke. Han vil sikkert bli med for å se hva jeg liker uansett. Og et par dager etterpå setter han på akkurat den musikken i bilen. Jeg fortalte om han til venner og familie. Broren min sa «liker han kunst da?» haha som om det er så viktig sier jeg. Men jo jammen liker han ikke det og. Over gjennomsnittet interessert faktisk. Som meg. Og vi har de samme bøkene i bokhyllen. Og begge er planfadder. Og vi har de samme verdiene. Syns de samme tingene er viktige i et forhold. Jeg kommer ikke over hvor perfekt han er. Og det beste av alt: det er gjensidig! Han har truffet familien min og vennene mine og alle elsker fyren. Må innrømme det er vanskelig å forklare til folk for er redd de skal være skeptiske. Men når du vet så vet du. Og vi vet. Merkelig følelse. Men den beste i verden. Kan få kommentarer som «tenk om det brenner opp like fort som det oppsto?» men jeg er ikke redd for det. Har blitt betatt før, og spilt spillet som må til for å «kapre» fyren. Men ingen spill trengs denne gangen. Det er ekte. Jeg fatter ikke at det går an å være så heldig men det eneste jeg kan si er ENDELIG!! Anonymkode: 127b1...bd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå