Gå til innhold

Fortell meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ekkel jeg er!

Jeg har endret livsstil. Vært kjempe flink. Holdt søtsuget i sjakk og takka nei til MYE eller forsynt meg beskjedent i laaaang tid. De siste par ukene har suget kommet sigende. Jeg har tenkt at jeg skal kjøpe en sjokolade som jeg kan ta en rute av i ny og ned. Vel... idag kjøpte jeg den sjokoladen. En svær plate melkesjokolade med oreo. Og jeg SLUKTE den! Hele plata var sikkert borte på fem minutter! Hva feiler det meg egentlig?! Hvordan går det an? Før hadde jeg blitt superkvalm. Idag var det ikke noe problem. Var ikke noe problem å spise middag et par timer etterpå heller og fikk faktisk lyst på dessert... jeg som var så motivert og fikk det så godt til..

Anonymous poster hash: 5bbd5...6c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det helt med ro. Du hadde én utskeielse i dag, det er ingen krise. Det er bare å hente deg inn og fortsette som du har gjort etter du la om livsstilen.

Tenk litt gjennom hvordan du har spist i det siste. Kan det være at du har fått i deg mer karbohydrater og mindre fett i det siste? Da blir nemlig jeg mer søtsugen, fordi blodsukkeret mitt blir mer ustabilt.

Du har over tid vært kjempeflink, ikke la én utskeielse få deg til å endre syn på deg selv eller alt det bra du har gjort.

Du vet hvordan du skal fortsette, så da legger du den sjokoladeplata bak deg og heller går videre.

Du har lært at du ikke bør ha sjokolade i hus. Og om du skal skeie ut så må du kjøpe kun den mengden du skal spise, ikke han noe i bakhånd for ny og ne.... for da blir ny og ned slik som i dag ;)

Drit i den sjokoladeplata (bokstavelig talt :P - tenk at den er borte neste gang du er på do ;) ) og ros deg selv for alt det bra du har gjort og at du velger å fortsette slik du har gjort lenge nå.

Lykke til videre :)

Anonymous poster hash: ccc92...93c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...