Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Jenten min går i 2 klasse. Hun har begynt på ny skole, og leker veldig godt med klassevennene i små grupper. Hun og 2 andre kan feks leke butikk, så finne de to andre jentene ut at de plutselig vil leke lærer og elever. Da springer de bare bort fra leken, og jenta mi blir sittende igjen. Når jeg hentet på SFO idag, så sa hun ene ansatte at det virker som barnet mitt søker seg fort fra vennene, og heller vil leke alene.. Jenta mi derimot, sier at hun leker mye med klassevennene, og hun forteller om alt de har gjort osv.. Jeg er så redd for at hun skal falle utenfor, at det kanskje er "noe" med henne.. men når hun er på besøk hos klassevenninner, da er alt sammen helt greit.. Skal sies at hun har gått i en liten barnehage, og det har ikke vært store "grupper" med barn i hennes oppvekst.. kan det være at hun bare mangler erfaring på å leke med mer enn 1 barn? Beklager rotete innlegg, jeg er bare så stresset.. Anonymous poster hash: 285b2...0fb
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Enten så føler hun at hun leiker med de andre og tenker ikke noe over at det gjør noe å leke litt alene. Eller så merker hun at du ønsker at hun leiker med de andre, at du spør om det, at hun merker det på deg å svarer det hun tror du vil høre. Kanksje er hun introvert eller høysensitiv å trives godt i eget selskap Anonymous poster hash: 7f52a...10b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå