Gå til innhold

Ny jobb, blir helt ør i hodet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt i ny jobb. På starten av dagen fungerer jeg fint, men fra ca lunsj og ut er det akkurat som om hodet blir fylt med bomull. Bare det å svare når noen snakker til meg er krevende, og jeg føler ikke at jeg får gjort så mye fornuftig.

Er dette vanlig når man begynner i ny jobb? Når kan jeg forvente å fungere bedre? Det kan jo nevnes at jeg har vært borte fra arbeidslivet i tre år, så alt er uvant.

Anonymous poster hash: 0cdff...9f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har vært litt sånn når jeg kom tilbake etter permisjoner. Varte vel noen uker. Bare tøm timeplanen så godt du kan utenom jobb nå i begynnelsen så du får hentet deg inn igjen

Anonymous poster hash: c20e7...f58

Skrevet

Ja, jeg har vært litt sånn når jeg kom tilbake etter permisjoner. Varte vel noen uker. Bare tøm timeplanen så godt du kan utenom jobb nå i begynnelsen så du får hentet deg inn igjen

Anonymous poster hash: c20e7...f58

Ja, det var et godt tips. Får prøve å være mest mulig hjemme i ro!

Anonymous poster hash: 0cdff...9f2

Skrevet

Jeg sysn det er verst de første ukene, men slitsomt de 3 første mnd.

Har brukt å gå med konstant hodeverk den første tiden jeg bytter jobb. Så mye nytt som skal læres og jeg vil gjerne huske alt med en gang.

Anonymous poster hash: 6d3c0...bb5
Skrevet

Etter et par uker føler jeg meg helt ok i ny jobb (må liksom gjennom et par mandager, et par tirsdager osv. Går sikkert fortere om alle dagene i uka er like).

Og etter en måned begynner jeg å trives.

Men det tar faktisk et par måneder før jeg ikke er sliten når jeg kommer hjem.

Anonymous poster hash: d320b...1e1

Skrevet

Jeg hadde det som deg i mange år jeg. Var helt utslitt av å jobbe.

Viste seg jeg hadde synsproblemer. Samsyn. Jeg klarer fint å kompensere for dårlig samsyn i tre/fire timer men så var hodet og øynene utslitt.

Anonymous poster hash: 9477d...cc6

Skrevet

Vi har tre nye ansatte i barnehagen nå med tilvenning av 26 ettåringer.

Jeg synes nå de klarer seg bra men de er nok veldig slitne når dagen er over. Skal jo sies at det å jobbe i barnehagen er veldig krevende.

Skrevet

Jeg startet i ny jobb for en uke siden i et helt nytt yrke. Er døds sliten på ettermiddagen.Går greit mens jeg er på jobb. Mye nytt og mye støy. Tenkte for et par dager siden -Hva har jeg gjort 😱 men vet jo at trivsel og overskudd kommer etter hvert som jeg blir trygg i jobben 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...