Gå til innhold

Hvor mange ganger har du tatt abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en, mistet en rett før fødsel også,men det var jo ikke abort , har en frisk og fin gutt <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

40 ganger provoserte. Dritstolt. 

Anonymous poster hash: c2ebc...1b9
Skrevet

Har båret frem fire barn, tre planlagt og en liten overraskelse

Aldri mistet, aldri tatt provosert abort

Anser meg selv som heldig

Anonymous poster hash: ede6c...6fd

Skrevet

1 gang. Ingen anger, var riktig å gjøre det den gangen for meg. Ellers har jeg så vidt jeg vet ikke hatt noen sa.

Anonymous poster hash: 76783...259
Skrevet

Ingen. Og ja det er jeg stolt over. Det yngste barnet mitt var ikke planlagt i det hele tatt. Ble gravid midt i et vanskelig brudd, og de aller fleste jeg kjenner hadde tatt abort. Min eks truet meg og med alt han skulle gjøre om jeg ikke tok abort. Men abort for meg for uaktuelt. Ser at livet mitt kunne ha vært lettere med et barn, men hvorfor velge det letteste. Og angrer absolutt ikke på min vakre datter.

Anonymous poster hash: 93f87...883

Skrevet

1 gang. Ble gravid etter en voldtekt. Ble oppdaget veldig tidlig på sykehuset. Det ble tatt test 5 uker etter voldtekten og fikk fjernet fosteret noen dager etter.

Har også hatt en sa i uke 16. Det var tungt. Fosteret kom ut hjemme inntakt i fostersekken.

Anonymous poster hash: 6e06d...e9b

Skrevet

4 ganger

Anonymous poster hash: 1fb66...34f

Skrevet

5 eller 6 provoserte. 2 barn. Mistet så i sa, var helt grusomt. 😕

Anonymous poster hash: c7cf7...3ce

Skrevet

2 aborter, ingen spontanaborter. 100% riktige avgjørelser og har aldri angret. Har nå to barn.

Anonymous poster hash: c12f7...599

Skrevet

38 og kjempestolt.

Haha du altså 😂😂

Anonymous poster hash: ffeda...a00

Skrevet

Ingen. Men det er ikke noe å være stolt over. Jeg er bare takknemlig for at jeg aldri har vært i en situasjon hvor jeg må ta et valg ang abort.

Anonymous poster hash: e2f41...683

Signerer denne.

Dersom jeg mot formodning skulle bli gravid igjen så ender det muligens med abort da jeg ikke tåler å være gravid (to svangerskap med hyperemesis). Mannen er sterilisert og jeg har problemer med å bli gravid, så det er lite sannsynlig.

Anonymous poster hash: 081fc...5bf

Skrevet

To ganger. Jeg viste hva som var rett for meg å gjøre i det jeg så de to strekene. Har aldri angret, og var ikke traumatisk på noe vis.

Har i dag to friske fine små.

Skrevet

Ingen selvbestemte aborter. Men har hatt to tidlige spontanaborter. Har to barn.

Skrevet

En.

Anonymous poster hash: 1dbc6...96e

Skrevet

HUSKER ikke?! Utrolig merkelig, skulle tro dette var noe kvinner husket.

Anonymous poster hash: e9537...c5f

Nei, jeg husker faktisk ikke det. Jeg husker at jeg følte av avgjørelsene var rett for meg under de omstendighetene som rådet i den perioden av livet mitt.

Anonymous poster hash: 50c5d...732

Skrevet

Jeg har tatt en abort da jeg var ung og umoden. Jeg slet veldig med valget etterpå, men jeg vet Gud har tilgitt meg for det, og at min lille er sammen med andre barn i himmelen :hjerte: . Etter aborten ville jeg bare bli gravid igjen, og året etter, på samme dato jeg tok aborten fikk jeg eggløsning og ble faktisk gravid.  Navnet vi gav vår lille betyr "trøst", noe jeg ikke fant ut før navnet etter var bestemt! :)

Anonymous poster hash: 30939...ddc
Skrevet

1 SA, 1 provosert abort.

Begge deler var vondt. Men hadde jeg ikke tatt den provoserte, ville livet mitt vært et helvete i dag (mentalt syk far, overhodet ikke trygg å være rundt). Så jeg angrer ikke.

Anonymous poster hash: 714fb...82f

Skrevet

Jeg har tatt en abort da jeg var ung og umoden. Jeg slet veldig med valget etterpå, men jeg vet Gud har tilgitt meg for det, og at min lille er sammen med andre barn i himmelen :hjerte: . Etter aborten ville jeg bare bli gravid igjen, og året etter, på samme dato jeg tok aborten fikk jeg eggløsning og ble faktisk gravid. Navnet vi gav vår lille betyr "trøst", noe jeg ikke fant ut før navnet etter var bestemt! :)

Kanskje din første sin sjel kom tilbake i barn nr 2 💖

Anonymous poster hash: 1dab0...002

Skrevet

Tre ganger.

Første da jeg var 16.

Neste da forholdet vårt var helt ødelagt av krevende småbarnstid med første baby. Vi maktet ikke tanken på flere.

Tredje da jeg ikke visete hvem faren var. Hadde det vært lov å ta tidlige farskapstester her i landet hadde jeg helt sikkert beholdt barnet (det er en enkel blodprøve som kan dna-testes, men er dtrengt forbudt her til lands, som nesten eneste landet i verden!). Men det var en viss sjangs for at 'feil' mann var faren, en mann jeg ikke kunne forholdt meg til i 18 år, så da måtte jeg ta abort.

Anonymous poster hash: d0f54...3a2

Skrevet

Har båret frem fire barn, tre planlagt og en liten overraskelse

Aldri mistet, aldri tatt provosert abort

Anser meg selv som heldig

Anonymous poster hash: ede6c...6fd

Akkurat som meg da.

Skrevet

Ha ha, for en innstilling.

Anonymous poster hash: e9537...c5f

Hva er galt med innstillingen...?

Å se sine egne begrensninger er aldri feil. Man kunne f eks ønske at Trump klarte å se sine.

Anonymous poster hash: 6597a...6b0

Skrevet

Jeg har tatt en abort da jeg var ung og umoden. Jeg slet veldig med valget etterpå, men jeg vet Gud har tilgitt meg for det, og at min lille er sammen med andre barn i himmelen :hjerte: . Etter aborten ville jeg bare bli gravid igjen, og året etter, på samme dato jeg tok aborten fikk jeg eggløsning og ble faktisk gravid.  Navnet vi gav vår lille betyr "trøst", noe jeg ikke fant ut før navnet etter var bestemt! :)

å herregud...

Anonymous poster hash: 960e9...29a

Skrevet

Kanskje din første sin sjel kom tilbake i barn nr 2

Anonymous poster hash: 1dab0...002

dobbelt herregud...

Skrevet

dobbelt herregud...

Hjelper vel lite om du driver å spør etter han her inne på forumet, regner med herregud har andre ting å gjøre en tirsdagskveld enn å henge på forum.

Anonymous poster hash: 48cea...bd0

Skrevet

Har vært gravid tre ganger og har tre barn.💙 har relativt vanskelig for å bli gravid

Aldri abortert eller tatt abort. Kommer heller aldri til å ta abort.

Anonymous poster hash: bc8dc...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...