Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Sønnen vår vil ikke være mer på sfo. Og da blir det 2 dager i uken har er 30 min til en time alene. Så tenker at tlf er noe han trenger. Anonymous poster hash: b8b2f...f34
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 HUN har ikke telefon. Vi har imidlertid en avlagt mobil liggende hjemme som vi kan ringe hverandre med når hun kommer hjem fra skolen. Egen telefon trenger hun ikke synes jeg! Anonymous poster hash: 5da87...5a3
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 Han får ikke tlf før om mange år, men når han er alene hjemme en halvtime har vi liggende en "gammel" tlf som vi kan nåes på. Egen tlf allerede nå syns jeg er alt for tidlig!
Iiiiik Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 Mine unger får ikke telefon så tidlig. Vi har hjemmetelefon i form av en mobil som ligger på kjøkkenbenken.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #5 Skrevet 23. august 2016 Min 2. klassing har en iPhone 5 Anonymous poster hash: a5518...5d7
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #6 Skrevet 23. august 2016 Samsung J1 Anonymous poster hash: 86834...85d
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #7 Skrevet 23. august 2016 Førsteklassingen min har iPhone 5. Neida, han trenger den ikke sånn sett, men siden han elsker å høre på musikk, og dessuten ønsket seg et kamera fikk han altså en iPhone så han kunne gjøre begge deler på den. Anonymous poster hash: 438a1...68a
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #8 Skrevet 23. august 2016 Hun har en Nokia som hun kan ringe og sende meldinger med. Ligger som oftest hjemme på trappa. Anonymous poster hash: 42a92...b4c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #9 Skrevet 23. august 2016 Han har en Samsung Galaxy s7 Anonymous poster hash: 3ddb4...3fc
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #10 Skrevet 23. august 2016 Ingen mobil før i 3-4 klasse Anonymous poster hash: eb0b6...cad
Anonym bruker... Skrevet 23. august 2016 #11 Skrevet 23. august 2016 Vår har morfars sin gamle iphone 4.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #12 Skrevet 23. august 2016 Hun har en godt brukt iPhone 4, uten andre apper enn Spotify. Hun er ikke på nett og kan kun bruke spotify hjemme via wi-fi (har ikke CD-spillere i huset). Så hun bruker den kun til meldinger og ringing til foreldre, søsken, tante/onkel og besteforeldre. Hun fikk tantens gamle telefon, og siden hun var godt kjent med iPhone og iPad fra før, var det like greit. Anonymous poster hash: 5f1dc...c4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå