Gå til innhold

Hvor mange timer på å lage en fotonok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 6833e...0f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle stå: Hvor mange timer brukte du på å lage en fotobok?

Skrevet

Har du dårlig internett kan du sette av en hel dag til opplasting av bilder 😆

Anonymous poster hash: d77a3...08e

Skrevet

2 kvelder. Rundt 10 timer. Ikke så lett å bestemme seg for hbordan den skal være .

Anonymous poster hash: 9a548...28a

Skrevet

Jeg lager en fotobok for hvert år -de blir store da de er de eneste fysiske albumene vi har. Bruker maaange timer over flere kvelder/helger.

Anonymous poster hash: 2ac56...b4c

Skrevet

Jeg brukte vel ca 10 timer på en bok i str L, med 30 sider... Føltes som om jeg ALDRI skulle bli ferdig!

Skrevet

Føler ikke det er selve boka som tar tid, men å sortere bilder som skal være med. Men kan hende dere er flinkere enn meg til å gjøre slikt da 😉

Skrevet

Jeg brukte MYE tid på de jeg har lagt. Mye tid går på utvalg av bilder, litt enkel bilderedigering. Men det går minst like mye tid på oppsettet i fotoboka, skriving av bildetekst osv. Jeg liker å lage bøkene fra bunnen av, fordeler bilder selv for å få ting som hører sammen på samme side. Er du ikke så nøye kan du enkelt sette sammen ei bok med forhåndsutfylling på en kveld eller to :)

Skrevet

Jeg brukte MYE tid på de jeg har lagt. Mye tid går på utvalg av bilder, litt enkel bilderedigering. Men det går minst like mye tid på oppsettet i fotoboka, skriving av bildetekst osv. Jeg liker å lage bøkene fra bunnen av, fordeler bilder selv for å få ting som hører sammen på samme side. Er du ikke så nøye kan du enkelt sette sammen ei bok med forhåndsutfylling på en kveld eller to :)

Jeg har gjort akkurat det samme, lagd fra scratch med estetikk i fokus og med egne kapitler for hvert tema. Lurte først på om jeg brukte 5 timer per bok, men syntes det hørtes så mye ut, men kanskje det ikke var det.

Men selve bildene hadde jeg valgt ut før jeg begynte, og det tok vel ca 1 time også.

Skrevet

Maange timer! Det tar tid å få alt til å virke, finne bilder, skrive inn tekst, velge bakgrunner osv. Har brukt Japan Photo, og er veldig fornøyd med det.

Anonymous poster hash: d1247...309

Skrevet

Hvilke programmer har dere brukt? Bruker mange cewe fra Japan foto? Noen som bruker Apple?

Anonymous poster hash: 8772a...961

Skrevet

Jeg har brukt fotoprogrammet til Fotoknudsen som man laster ned på PCen. Veldig fornøyd med den, men har ikke prøvd eller sett noen av de andre.

Skrevet

Takk for svar alle. Jeg lagde til sønnen min til konfirmasjonen. Brukte ca 8 timer. Ble veldig uproff fotobok. Men det er vel tanken som teller? Brukte Japan foto.

Skrevet

Takk for svar alle. Jeg lagde til sønnen min til konfirmasjonen. Brukte ca 8 timer. Ble veldig uproff fotobok. Men det er vel tanken som teller? Brukte Japan foto.

Hva mener du med uproff?

Skrevet

Hva mener du med uproff?

At den ikke ligner på de som er utstilt på japan foto blant annet.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...