Gå til innhold

Hvorfor er sønnen min så tung?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har han en normal vekt? Jeg ser at barn som er mye høyer enn han, veier mindre...

Han er 104 høy og veier 21 kilo. Fire år gammel.

Han er overhodet ikke tykk. Han har synlige magemuskler, og ribbeina skinner igjennom huden på ryggen.

Så han har ikke mye fett på kroppen. Han er ganske muskuløs da.

Hva er det som gjør at han er så tung?

Anonymous poster hash: 1ba3e...74f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også sånn.. Var spinkel på barneskolen, men likevel tung. Når jeg i dag sier til folk hva jeg veier får de nesten sjokk, for det er så mye i forhold til hvor slank jeg er. Samme med datteren min, selv om hun er bittelitt lubben (ikke mye).. Hun er veldig tung for alderen :-) det betyr sikkert ingenting, tung beinbygning sa de før i tiden ;-)

Anonymous poster hash: 9e5f0...fd2

Skrevet

Noen har nok bare tyngre kroppsbygning enn andre. Sønnen vår er også tung uten å være tjukk noe sted. Har grov beinbygning, store hender og føtter. Er akkurat blitt to år. 92 cm og 16 kg. Folk blir alltid overrasket når de løfter han over hvor tung han er, for det synes ikke på kroppen hans.

Anonymous poster hash: d6ed7...19a

Skrevet

Jeg får ofte sjokk når jeg løfter barnas søskenbarn. En blytung klump.

Anonymous poster hash: deccd...d27

Skrevet

Har han en normal vekt? Jeg ser at barn som er mye høyer enn han, veier mindre...

Han er overhodet ikke tykk. Han har synlige magemuskler, og ribbeina skinner igjennom huden på ryggen.

Min er 19 cm høyere og veier det samme. Barn er forskjellige, men kanskje lurt å følge med, evt snakke med helsesøster?

Anonymous poster hash: fd182...9fc

Skrevet

Min også.. 128 cm og 31 kilo. Gruer meg til helsesøster.

Anonymous poster hash: 33677...292

Skrevet

Barn er forskjellige. Jeg har en 9-åring på 125 som veier 21 kilo.

Anonymous poster hash: cfb16...34c

Skrevet

Min på 4 år er 107 og 23 kg, tydelige muskler og helt vannvottig aktiv❤️ Han på 2 år er 95 cm og 17 kg....lik storebror ❤️

Skrevet

synes ikke det hørtes så mye ut, min er 112 og 18kg,men han er lang og tynn,mens kompisen hans er 105 cm og 21 kg, synes ikke han ser fet ut

Skrevet

Min også.. 128 cm og 31 kilo. Gruer meg til helsesøster.

Min 6 åring er 128 og 31 kg

Helsesøstra sa ingenting.

Bredskuldra men ikke overvektig.

Anonymous poster hash: 5af78...02c

Skrevet

Det var en lettelse😊

Skrevet

Har en på 5 år. 119 cm og 16 kilo.

En god plugg som er kjempe sterk og aktiv

Anonymous poster hash: 5fb9b...598

Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvor vekta sitter. Han har jo ikke fett på kroppen.

Skrevet

Har en muskuløs 3åring (4 om få mnd) som veier 18-19kg og er 106 cm. Han er ikke tykk men veldig kompakt og han er veldig sterk. Det er sikkert din gutt også. Muskler veier mer ;) 

Anonymous poster hash: a6300...369
Skrevet

Har en muskuløs 3åring (4 om få mnd) som veier 18-19kg og er 106 cm. Han er ikke tykk men veldig kompakt og han er veldig sterk. Det er sikkert din gutt også. Muskler veier mer ;)

Anonymous poster hash: a6300...369

Ja han er veldig sterk. Han er nesten sterkere enn storebror som er 140 og veier 28 kg.

Skrevet

Samme her sånn ca...

Anonymous poster hash: a94a6...3f9

Skrevet

Utfra det du skriver her, så er det vel musklene som veier mye da? Min 4-åring er 110 cm og 17 kg, men har ikke synlige muskler. Og ribbeina skinner bare gjennom på ryggen hvis han bøyer seg forover.

Anonymous poster hash: 2b1bf...dac

Skrevet

Min er 120 cm og veier 21 kilo. Han er normalt tynn vil jeg si

Anonymous poster hash: 91361...6d3
Skrevet

Min gutt på 4 er 110 og 17 kg - tynn kar, men ikke mager. 

Anonymous poster hash: d5f1d...49e
Skrevet

Mine to unger har helt forskjellige kropper. Ei tynn som en flis og lett som en fjær. Hun andre er bredskuldret og tynn, men tung som ett lodd. Hun er kan se litt lubben ut når hun står ved siden av lillesøster med klær på seg, men såfort de står i bikini endres det synet. Hun har mer kjøtt på kroppen enn lillesøster, men 6pk synes og hele kroppen err muskuløs. Det samme er lillesøsters sin kropp, men de er totalt ulike. Lillesøster tok på seg en trang gensr hr endag og klaget over at hun fikk mage. Det stemte at det sp slik ut, men det var bare magemusklene som bula ut, hun har musklerr som vises selv uten at hun må spenne de. For hun har ikke ett gram fett på seg.

Anonymous poster hash: 1d44c...f01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...