Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 De vil invitere hele klassen, ønsker seg et bursdagstema, men klarer selvsagt ikke å bli enige. Noen som har tips? Det må være lavterskel (ikke kreve for mye innsats verken av arrangør eller gjester), og passe for både gutter og jenter i den alderen. Virtuelle blomster til den som kommer opp med et forslag som begge jentene faller for! Anonymous poster hash: b0325...1ba
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 Ridder/middelalder (Robin Hood/Marion) Under havet (havfruer, skipsvrak, skjell, fisker) Prins/prinsesse Sjørøver (vis bilder fra Pirates of the Carribbean hvis de ikke synes det er noe for jenter) Cupcake-party Magi/tryllekunstner/heks Anonymous poster hash: 162bd...d7f
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 Flere? Lurte også på å leie klovn eller tryllekunstner til selskapet, noen som har erfaring med dette? Anonymous poster hash: b0325...1ba
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 Hva med å velge en farge, bare? Alle kler seg i den fargen, bordpynt, kaker osv er også i den fargen. Barna mine syntes det var kjempegøy. Anonymous poster hash: 16e94...545
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #5 Skrevet 23. august 2016 Det ultimate temaet: barnebursdag! Gjestene kler seg i finklærne sine, verten serverer pølser, kaker og brus. Kanskje noen selskapsleker og godteposer. Det blir knall! Anonymous poster hash: 7bd13...399
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #6 Skrevet 23. august 2016 Det ultimate temaet: barnebursdag! Gjestene kler seg i finklærne sine, verten serverer pølser, kaker og brus. Kanskje noen selskapsleker og godteposer. Det blir knall! Anonymous poster hash: 7bd13...399 Haha! Den ideen likte jeg! Anonymous poster hash: 347b7...5c3
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #7 Skrevet 23. august 2016 Vi skal snart ha morgenbursdag hjemme med alle gjestene i pysj og servering av pannekaker Dette er riktignok litt mindre barn, men tror det blir superstas :-) :-) :-) Anonymous poster hash: e6fa0...f96
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #8 Skrevet 24. august 2016 Det ultimate temaet: barnebursdag! Gjestene kler seg i finklærne sine, verten serverer pølser, kaker og brus. Kanskje noen selskapsleker og godteposer. Det blir knall! Anonymous poster hash: 7bd13...399 Jeg er helt enig, men 6, snart 7-åringene mine ønsker seg et tema, derfor spør jeg. Anonymous poster hash: b0325...1ba
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #9 Skrevet 24. august 2016 Discobursdag burde vel passe bra for barn i den alderen, også gutter? Ha musikk, kanskje en diskokule/lys hvis dere får tak i det et sted? Pysjamasfest, alle kommer i pysjamas og kan ta med seg en bamse? Karneval uten tema, alle kler seg ut i det de har lyst til? Kan ha en pinata som bursdagsbarna skal slå hull på? Sjørøverbursdag med skattejakt? Anonymous poster hash: 67286...bcf
annesmil Skrevet 24. august 2016 #10 Skrevet 24. august 2016 Når sønnen min ble 7 feiret han sammen med bestevenninnen sin, og de inviterte hele klassen. Vi valgte da og ha indianderbursdag ute i skogen. Eneste utstyret jeg kjøpte inn var tøy til pg klippe opp til hårbånd og en pose med fjær, begge deler fra Pandura og kostet vel 200,- for alt. Så stekte vi pølser hjemme og pakket inn slik at de holdt på varmen, bakte med en lang panne kake og tok med brus og vann. Barna spiste på servietter og drakk av engangsglass. De ble delt inn i lag etter fjær farge, og hadde noen leker i skogen (tau trakking, stafett o.l.) så hadde vi gjemt 4 isbokser med noe godteri i, slik at hvert lag måtte finne sin boks (merket med en fjær). Vi hadde da ikke godteri poser, siden de spiste godteriet i bursdagen (slik som det var vanlig der jeg kommer fra). Totalt kom det ca 20 barn, og vi brukte vel ca 1000,- totalt for hele bursdagen. Har i ettertid fått masse positive tilbakemeldinger fra andre foreldre om at barna hadde stor kost seg og at det var "mye gøyere" en lekeland (som er den mest "vanlige" bursdagsformen her...)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #11 Skrevet 24. august 2016 Utkledningsbursdag? Da kan alle velge det som passer best.... Eller at alle må kle seg som en kjendis (fotball, film, musikk, disney osv....) Så kan du kjøpe tallerkner osv i yndlingsfargene dems. Liker den ene rosa og den andre blått, så kjøper du i de fargene og dekker opp annenhver. Det blir fint Anonymous poster hash: 46e60...898
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #12 Skrevet 24. august 2016 Eller pokemon bursdag om det er like poppis hos dere som her (pokemon go....) Kjøp inn tallerkner osv med pokemon tema og lag noen pokemon relaterte leker.... Anonymous poster hash: 46e60...898
Anonym bruker Skrevet 24. august 2016 #13 Skrevet 24. august 2016 Masse fine tips - takk! Anonymous poster hash: b0325...1ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå