Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #1 Skrevet 23. august 2016 Væsker en del og små åpninger som ikke lukker seg helt. Er det normalt? 14 dager siden snittet nå. Kontakter man sykehuset eller fastlege ved spm? Anonymous poster hash: 195f8...6bf
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #2 Skrevet 23. august 2016 5 uker tok det før mitt sluttet å væske og lukket seg helt Jeg var redd det var infeksjon så jeg ringte sykehuset og fikk komme inn til kontroll. Alt var fint, der er bare noen som produserer mer sårvæske enn andre sa legen, og der var bedre det kom ut... Anonymous poster hash: d23d0...b73
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #3 Skrevet 23. august 2016 Åja. Hvordan gjorde du med rens osv? Nå har jeg jo sånn tynn teip over for at arret skal bli pent. Denne må jeg bytte hele tiden. Kommer sånn tynn gulblank væske hele tiden. Syns det er ekkelt å ha teip rett på når det ikke er lukket. Anonymous poster hash: 195f8...6bf
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #4 Skrevet 23. august 2016 Åja. Hvordan gjorde du med rens osv? Nå har jeg jo sånn tynn teip over for at arret skal bli pent. Denne må jeg bytte hele tiden. Kommer sånn tynn gulblank væske hele tiden. Syns det er ekkelt å ha teip rett på når det ikke er lukket. Anonymous poster hash: 195f8...6bf Jeg luftet det endel, altså tok av tapen og gikk litt uten. Følte jeg rev det opp litt hver gang jeg tok den av. Men var jo er helsike, fikk jo ikke hatt bukse inntil Arret har blitt ganske fint likevel altså, en tynn rød stripe nå Anonymous poster hash: d23d0...b73
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #5 Skrevet 23. august 2016 Jeg hadde på et kompress til såret var fint, så teip. Hadde også en tynn klut( slik som f. eks gulpeklut,) mellom buksa og såret. Hjalp utroligt på helingen, da ingenting irriterte såret Anonymous poster hash: 48af2...e57
SuperFries Skrevet 23. august 2016 #6 Skrevet 23. august 2016 Såret burde vært lukket etter 14 dager. Ta en sjekk hos legen.
Lille krøll Skrevet 23. august 2016 #7 Skrevet 23. august 2016 Mitt lukket seg ikke på 2 steder pga hårvekst. Jeg måtte dra it hårstråene så lukket det seg på 2 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå