Gå til innhold

Hvordan gå ned 20 kg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første, skjønner jeg at første steg er kostholds og livsstilsendring. MEN jeg synes det er vanskelig å finne "rett" info. Jeg har lest meg opp på veldig mye, men synes ofte ting stiller seg imot hverandre. 

Noen som har gått ned flere kilo, og hva var deres endringer?

Jeg går eller sykler til og fra jobb hver dag (30 min gange, 10 min sykling), går hele dagen på jobb (går ofte 15.000 skritt daglig i snitt) og går ofte på ettermiddagene også. Jeg ser lite på tv og har lite tid til å ligge i sofaen og spise godteri. Har ikke spist godteri (kake, potetgull, smågodt, popcorn osv) eller drukket brus på ett par uker. 

Vekta har holdt seg stabil over lang tid, men nå er jeg lei. 

Jeg trenger konkrete råd og tips! 

Har brukt life-sum appen og ligger på mellom 800 og 2.500 kcal daglig. Skal sies at jeg spiser uregelmessige måltider (skylder på at jeg er sykepleier og at det er vanskelig å holde en rutine med turnus), og at jeg sjeldent klarer å spise måltider til samme tid hver dag. Ofte skipper jeg (ikke med vilje) 2-3 av 5 måltider. Noen dager spiser jeg bare ett måltid!

Anonymous poster hash: 5689a...aab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første, skjønner jeg at første steg er kostholds og livsstilsendring. MEN jeg synes det er vanskelig å finne "rett" info. Jeg har lest meg opp på veldig mye, men synes ofte ting stiller seg imot hverandre.

Noen som har gått ned flere kilo, og hva var deres endringer?

Jeg går eller sykler til og fra jobb hver dag (30 min gange, 10 min sykling), går hele dagen på jobb (går ofte 15.000 skritt daglig i snitt) og går ofte på ettermiddagene også. Jeg ser lite på tv og har lite tid til å ligge i sofaen og spise godteri. Har ikke spist godteri (kake, potetgull, smågodt, popcorn osv) eller drukket brus på ett par uker.

Vekta har holdt seg stabil over lang tid, men nå er jeg lei.

Jeg trenger konkrete råd og tips!