Gå til innhold

Jeg orker ikke sove sammen med mannen..:-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg ble gravid har kropptemperaturen min skutt i været. Er så varm og svett at jeg blir nesten gal. Mannen må ligge klin inntil meg og jeg har ikke sjangs. Så hele graviditeten har jeg sovet alene. Nå synes jeg dette er så deilig fordi jeg har god plass (er høygravid og enorm), jeg får sove skikkelig og jeg våkner uthvilt ! Mannen er skikkelig misfornøyd og savner meg i senga. Jeg vil jo gjerne, savner han jeg også, men jeg får ikke sove! I dag går la han seg på sofaen i en slags stille protest...andre som nyter å sove alene? Er jeg slem eller er det heilt greit å ha hensyn til seg selv nå?:-)

Anonymous poster hash: bb938...717

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligg sammen med han til han sovner, og legg deg deretter i en annen seng??

Anonymous poster hash: b7d6d...0bd
Skrevet

Jeg elsker når mannen er bortreist og jeg har senga for meg selv! Jeg kunne godt hatt hvert vårt soverom, men det blir neppe populært... Han skal ligge klin oppi, men jeg takler det ikke!

Og i din situasjon så skjønner jeg deg veldig godt! Man må faktisk sove for å fungere.

Anonymous poster hash: 24e86...c13

Skrevet

Ligg sammen med han til han sovner, og legg deg deretter i en annen seng??

Anonymous poster hash: b7d6d...0bd

Nei jeg trenger mye søvn nå og er stuptrøtt klokken 22. Han sitter oppe til 02-03 og ser serier :-)

Skrevet

Jeg elsker når mannen er bortreist og jeg har senga for meg selv! Jeg kunne godt hatt hvert vårt soverom, men det blir neppe populært... Han skal ligge klin oppi, men jeg takler det ikke!

Og i din situasjon så skjønner jeg deg veldig godt! Man må faktisk sove for å fungere.

Anonymous poster hash: 24e86...c13

Takk:) jeg har permisjon nå og han jobber offshore så han er nå hjemme på fri, så vi har hele dagene sammen også :)

Skrevet

Ligg sammen på sofaen på kveldstid, masse kos og nærhet i hverdagen - da blir det kanskje lettere for ham å unnvære nærheten om natten.

Mannen bør forstå at det blir for ubehagelig for deg å ligge inntil på natten nå når du er gravid.

Men du bør også forstå savnet hans etter nærheten, og at kanskje mannen din trenger nærhet for å ikke føle at han står utenfor deg og barnet - men nærheten trenger ikke være på natten, kan kompenseres mye for det på dagtid.

Anonymous poster hash: 8efee...7ef
Skrevet

Må han sove på sofaen? Søvn er viktig, så skaff nå i allefall en ordentlig ekstraseng om dere ikke har det. Jeg kan jo forstå mannen da. At han savner deg om nettene, det er jo en vane. Men nå er du jo ikke gravid for resten av livet. Helt Ok i en din situasjon men ikke glem han helt da 😊

Skrevet

Med fire barn som en etter en kommer tassende opp i senga om natta, er det en fryd å ikke ha mannen der. Han snorker og tar plass. Før vi fikk barn forsto jeg meg ikke på folk med separate soverom, nå kan jeg aldri tenke meg å dele med mannen igjen. Hater snorkende mannfolk helt enkelt! Ingen romantikk på oss lenger hehe....

Anonymous poster hash: b5c98...cab

Skrevet

Med fire barn som en etter en kommer tassende opp i senga om natta, er det en fryd å ikke ha mannen der. Han snorker og tar plass. Før vi fikk barn forsto jeg meg ikke på folk med separate soverom, nå kan jeg aldri tenke meg å dele med mannen igjen. Hater snorkende mannfolk helt enkelt! Ingen romantikk på oss lenger hehe....

Anonymous poster hash: b5c98...cab

Det du sa! Eller enda bedre, bli singel!!

Anonymous poster hash: 5b6f2...94e

Skrevet

Må han sove på sofaen? Søvn er viktig, så skaff nå i allefall en ordentlig ekstraseng om dere ikke har det. Jeg kan jo forstå mannen da. At han savner deg om nettene, det er jo en vane. Men nå er du jo ikke gravid for resten av livet. Helt Ok i en din situasjon men ikke glem han helt da 😊

Neida, han slipper sofaen :-) han har soverommet vårt og jeg har lagt meg i gjestesengen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...