Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Synes det er litt fint. Kona til Socrates. Anonymous poster hash: b0dc8...bd0
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Ikke så veldig fint nei. Vertfall ikke om du er norsk og bor i Norge. Anonymous poster hash: ab605...63c
MMP Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 Hihihi! På katta så er det jo kanskje litt stilig
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 Redselsfullt til et barn. Kan funke på en katt. Til nød. Anonymous poster hash: c6e4b...176
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #5 Skrevet 22. august 2016 Xanthippe heter hun i det jeg har lest. Anonymous poster hash: f784c...f68
Marriet Skrevet 22. august 2016 #6 Skrevet 22. august 2016 Fælt... liker ikke stavemåten, ei heller lyden. Høres ut som en medisin mot angst eller depresjon.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #7 Skrevet 22. august 2016 Veldig "Unbreakable Kimmy Schmidt" 😂 Anonymous poster hash: af661...710
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #8 Skrevet 22. august 2016 Xantippe med e, da i alle fall. Tenker hun skal bli lei av å stave. Anonymous poster hash: f2167...795
Mandala Skrevet 22. august 2016 #9 Skrevet 22. august 2016 Fælt... liker ikke stavemåten, ei heller lyden. Høres ut som en medisin mot angst eller depresjon. Akkurat det jeg skulle skrive at det høres ut som.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #10 Skrevet 22. august 2016 Fælt... liker ikke stavemåten, ei heller lyden. Høres ut som en medisin mot angst eller depresjon. Akkurat dette!! Anonymous poster hash: cc218...c09
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #11 Skrevet 22. august 2016 Synes overhodet ikke det var fint.. Og navn på x fungerer veldig dårlig i Norge. Positiv til variasjon, men dette ble altfor sært. Og ingen pen lyd. Anonymous poster hash: 46aba...df6
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #12 Skrevet 22. august 2016 Vet du overhodet noe om Xantippe? Hun var visst en svært vanskelig dame, i gresk sntikke skuespill blir til og med ordet " å være en xantippe" brukt for å være en vanskelig kjerring, ville ikke oppkalt ungen etter henne Anonymous poster hash: 79431...a65
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #13 Skrevet 22. august 2016 Kjenner en dame fa Thailand som heter dette. Greit nok navn på en thailender. Anonymous poster hash: 71fce...a01
Gjest Antarctica Skrevet 22. august 2016 #14 Skrevet 22. august 2016 Xantippe med e, da i alle fall. Tenker hun skal bli lei av å stave. Anonymous poster hash: f2167...795 Søsteren til Kleopatra, Dareios, Xerxes og Atremis. Huhei hvor det går!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #15 Skrevet 22. august 2016 Bevare meg vel. Håper du mener til et kjæledyr. Anonymous poster hash: 05b95...a2c
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #16 Skrevet 22. august 2016 Kjenner en dame fa Thailand som heter dette. Greit nok navn på en thailender. Anonymous poster hash: 71fce...a01 Ha ha ha, dagens😅😂 Anonymous poster hash: 983c0...082
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #17 Skrevet 22. august 2016 Fælt... liker ikke stavemåten, ei heller lyden. Høres ut som en medisin mot angst eller depresjon. Xanor;-) forøvrig et helt horribelt navneforslag. Noen ganger lønner det seg å legge kreativiteten og trangen til nytenking på hylla. Anonymous poster hash: 983c0...082
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #18 Skrevet 23. august 2016 Tror jeg har en feltpenn med det merket.. Anonymous poster hash: 7e191...464
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #19 Skrevet 23. august 2016 Pretensiøst Anonymous poster hash: 35b59...f5a
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #20 Skrevet 23. august 2016 Synes det er litt fint. Kona til Socrates. Anonymous poster hash: b0dc8...bd0 Helt ærlig; synes du virkelig navnet er fint eller er det bare for å være annerledes? Hvis man "ikke vil være som alle andre" finnes det bedre måter enn å gi det stakkars barnet sitt et kjemperart navn som hun kommer bli nødt til å forklare stavemåte på for resten av livet. Du har kanskje ikke tenkt på det ? Anonymous poster hash: c5700...534
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #21 Skrevet 23. august 2016 Nå er jeg ikke helt med 🙈hvem i huleste har gitt ungen det navnet? Anonymous poster hash: 98d1b...303
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #22 Skrevet 23. august 2016 Nå er jeg ikke helt med hvem i huleste har gitt ungen det navnet?Anonymous poster hash: 98d1b...303 Foreldrene til Xantippa Anonymous poster hash: 79431...a65
Anonym bruker Skrevet 23. august 2016 #23 Skrevet 23. august 2016 Høres ut som en strand i Hellas. Syntes klangen og ordlyden er fin, enten med e eller a på slutten. Santippe Santippa. Men, synes også at klamydia har en fin ordlyd og klang uten at jeg nødvendigvis vil kalle barnet mitt det.. Anonymous poster hash: f6c75...ce6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå