Gå til innhold

Ha synes dere om navnet Xantippa?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt fint. Kona til Socrates.

 

Anonymous poster hash: b0dc8...bd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så veldig fint nei. Vertfall ikke om du er norsk og bor i Norge.

 

Anonymous poster hash: ab605...63c

Skrevet

Hihihi! På katta så er det jo kanskje litt stilig :P 

Skrevet

Redselsfullt til et barn.

 

Kan funke på en katt. Til nød.

 

Anonymous poster hash: c6e4b...176

Skrevet

Xanthippe heter hun i det jeg har lest.

 

Anonymous poster hash: f784c...f68

Skrevet

Fælt... liker ikke stavemåten, ei heller lyden. Høres ut som en medisin mot angst eller depresjon.

Skrevet

Veldig "Unbreakable Kimmy Schmidt" 😂

 

Anonymous poster hash: af661...710

Skrevet

Xantippe med e, da i alle fall. Tenker hun skal bli lei av å stave.

 

Anonymous poster hash: f2167...795

Skrevet

Fælt... liker ikke stavemåten, ei heller lyden. Høres ut som en medisin mot angst eller depresjon.

 

Akkurat det jeg skulle skrive at det høres ut som.

Skrevet

Fælt... liker ikke stavemåten, ei heller lyden. Høres ut som en medisin mot angst eller depresjon.

Akkurat dette!!

 

Anonymous poster hash: cc218...c09

Skrevet

Synes overhodet ikke det var fint.. Og navn på x fungerer veldig dårlig i Norge. Positiv til variasjon, men dette ble altfor sært. Og ingen pen lyd.

 

Anonymous poster hash: 46aba...df6

Skrevet

Vet du overhodet noe om Xantippe? Hun var visst en svært vanskelig dame, i gresk sntikke skuespill blir til og med ordet " å være en xantippe" brukt for å være en vanskelig kjerring, ville ikke oppkalt ungen etter henne

 

Anonymous poster hash: 79431...a65

Skrevet

Kjenner en dame fa Thailand som heter dette. Greit nok navn på en thailender.

 

Anonymous poster hash: 71fce...a01

Gjest Antarctica
Skrevet

Xantippe med e, da i alle fall. Tenker hun skal bli lei av å stave.

 

Anonymous poster hash: f2167...795

Søsteren til Kleopatra, Dareios, Xerxes og Atremis. Huhei hvor det går!

Skrevet

Bevare meg vel. Håper du mener til et kjæledyr.

 

Anonymous poster hash: 05b95...a2c

Skrevet

Kjenner en dame fa Thailand som heter dette. Greit nok navn på en thailender.

 

Anonymous poster hash: 71fce...a01

Ha ha ha, dagens😅😂

 

Anonymous poster hash: 983c0...082

Skrevet

Fælt... liker ikke stavemåten, ei heller lyden. Høres ut som en medisin mot angst eller depresjon.

Xanor;-) forøvrig et helt horribelt navneforslag. Noen ganger lønner det seg å legge kreativiteten og trangen til nytenking på hylla.

 

Anonymous poster hash: 983c0...082

Skrevet

Tror jeg har en feltpenn med det merket..

 

Anonymous poster hash: 7e191...464

Skrevet

Pretensiøst

 

Anonymous poster hash: 35b59...f5a

Skrevet

Synes det er litt fint. Kona til Socrates.

 

Anonymous poster hash: b0dc8...bd0

Helt ærlig; synes du virkelig navnet er fint eller er det bare for å være annerledes?

 

Hvis man "ikke vil være som alle andre" finnes det bedre måter enn å gi det stakkars barnet sitt et kjemperart navn som hun kommer bli nødt til å forklare stavemåte på for resten av livet.

Du har kanskje ikke tenkt på det ?

 

 

 

Anonymous poster hash: c5700...534

Skrevet

Nå er jeg ikke helt med 🙈hvem i huleste har gitt ungen det navnet?

 

Anonymous poster hash: 98d1b...303

Skrevet

Nå er jeg ikke helt med hvem i huleste har gitt ungen det navnet?Anonymous poster hash: 98d1b...303

Foreldrene til Xantippa ;)

 

Anonymous poster hash: 79431...a65

Skrevet

Høres ut som en strand i Hellas.

 

Syntes klangen og ordlyden er fin, enten med e eller a på slutten. Santippe Santippa. 

Men, synes også at klamydia har en fin ordlyd og klang uten at jeg nødvendigvis vil kalle barnet mitt det..

 



Anonymous poster hash: f6c75...ce6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...