Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Fødsel med første barnet mitt var katastrofe. Dro på sykehuset kl 1600 ca å gutten kom ikke til verden før dagen etter på kl 0800. Det var ett helvette for å si det sånn, dette var i fjor. Sønnen er bare 1,5 år. Jeg åpnet meg ikke mer enn 6-7 cm, vannet gikk ikke av seg selv. Pluss kroppen min avviste epirdualen, de stakka meg 3 ganger den ville ikke sitte. sykepleier sa der var kunn 3 ganger man kunne stikke. Fikk Paracet til smertene, hjalp ikke. til slutt fikk 2 små doser med morfin. Det hjalp heller ikke, fikk også en ganske så stor sprøyte, ett eller annet sted i underlivet. Det var veldig veldig vondt. Det hjalp heller ikke. Jeg måtte be legene på knær for at de skulle bare få ut barnet med KS. Fordi jeg hadde så vondt å det skjedde heller ingenting. Jeg åpnet jo ikke meg, hva skal man gjøre, ikke taklet jeg smertene heller. De tok meg inn på operasjon salen til slutt, barnet ble født men pustet ikke selv mest sannsynlig pga all stresset og morfinen jeg jeg fikk. Er gravid med nr 2, har snart termin og er så redd at jeg gråter hver gang jeg bare tenker på at jeg skal føde snart. Har mareritt på natta. Jeg har sykt med angst og er veldig veldig redd. Skal inn på samtale snart på sykehuset om ett par dager, er veldig redd for at de kommer til å si nei. Husker også en gang når jeg skulle på en GYN undersøkelse for ett par år siden så sa han ene legen til meg som undersøkte meg at jeg hadde alt for smal bekken å at jeg ville ikke kunne føde vanlig. Men jeg har ikke pappirer på at legen har sagt det. Ville bare få det ut fordi jeg er så redd, sitter her og svetter når jeg skriver om dette. Hvordan burde jeg gå fram eller hva burde jeg si når jeg har samtalen på sykehuset? Noen som vet hva de spør om? Hvor mange leger det er der osv? Anonymous poster hash: 969a4...9a7
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Man kan ikke si noe om bekkenmål ut fra en gynekologisk undersøkelse, da må man ta pelvimetri. Utover det: Klem! Jeg vet så altfor godt hvordan det er å ha fødselsangst etter en traumatisk fødselsopplevelse. Anonymous poster hash: 4c653...c89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå