Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Spiser du mye grønnsaker? Spiser du mye sukker og usunne ting? Hvor ofte spiser du usunne ting? Drikker du brus ofte? Anonymous poster hash: 4a6e4...2c5
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Ja, har et sunt kosthold. Drikker aldri brus. Unngår sukker. Hender en sjelden gang jeg bruker kokosblomstsukker, men det kan gå noen måneder mellom hver gang. Spiser en god del grønnsaker daglig, noe til alle måltider. Spiser en del bær, og litt frukt, men lite frukt. Bruker ellers gode fettkilder og spiser mest rene proteinkilder. Spiser en form for lavkarbo uten hvete og melk. Spiser noe mørk sjokolade, jo mørkere, jo bedre synes jeg det er. En sjelden gang spiser jeg potetgull om jeg får lyst på. Jeg drikker mest bare vann, høst og vinter går det også i mye te, som regel ulike urteteer. Anonymous poster hash: 1b905...c28
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 - drikker ikke brus og spiser ikke sukker - spiser endel grønnsaker - drikker stort sett vann Anonymous poster hash: 30e1d...f83
tante grusom master of law Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 Spiser ikke sukker annet enn i selskaper. Spiser mye grønnsaker, sunt fett og rene protein kilder Spiser imidlertid litt for lite fisk og drikker litt pepsi max nesten hver dag. Er sunn og slank.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #5 Skrevet 22. august 2016 Ja, har et sunt kosthold. Spiser grønnsaker hver dag, nesten ikke sukker, spiser bare litt godis på lørdager og bare brus på lørdager Anonymous poster hash: 55489...722
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #6 Skrevet 22. august 2016 Bare sunninger som svarer her ser jeg! Jeg spiser hovedsakelig sunt i hverdagen, men spiser chips og gpdteri hver helg. Drikker brus også, helst sukkerfri. Og øl, elsker øl! Anonymous poster hash: ea9b4...595
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #7 Skrevet 22. august 2016 Absolutt. Spiser ofte økologisk og spiser moderate mengder frukt, mye grønnsaker og en del fisk. Jeg spiser ren og naturlig mat, ingen ferdigmat. Spiser også sauerkraut hver dag som går under fermentert mat, for å styrke tarmfloraen. Fått mye bedre immunforsvar. På lørdager unner jeg meg litt lakris og mørk og eller lys sjokolade, eller er det jo mye sunt snadder som jeg lager sporadisk Anonymous poster hash: ec6e3...c1a
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #8 Skrevet 22. august 2016 spiser grønnsaker og fisk. kjøtt/fugl står jeg over. spiser også mye sjokolade og drikker i perioder brus hver dag. Anonymous poster hash: 5800e...a60
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #9 Skrevet 22. august 2016 Nei Anonymous poster hash: 53e08...ab4
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #10 Skrevet 22. august 2016 Nehsj.. Spiser mye grovt, baker grovbrød selv. LAger det medte av middagen fra bunn, og ganske mye grønnsaker. Drikker mye vann, men også mye lettbrus... spiser også endel sjokolade. Så nehsj.. Er vel ikke sundt pga lettbrus og sjokkis.. 😳😩🤔😬 Anonymous poster hash: 9acb0...4d3
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #11 Skrevet 22. august 2016 Spiser du mye grønnsaker? Spiser du mye sukker og usunne ting? Hvor ofte spiser du usunne ting? Drikker du brus ofte? Anonymous poster hash: 4a6e4...2c5 Spiser for lite grønnsaker. Spiser for mye søtsaker. Det blir bortimot daglig Liker ikke brus heldigvis, så det blir mest vann. Anonymous poster hash: be569...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå