Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Skal være klassekontakt og med i FAU i år. Men usikker på hva jeg skal gjøre? Forstår at vi skal skrive referat fra foreldremøte i klassen. Men noe mer? Skal vi og skrive referat fra FAU møte og bringe det videre til klassen, eller er ikke det relevant? Hjelp meg!😮 Anonymous poster hash: ec990...3f1
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Jeg følger med her siden jeg er blitt vara foreldrekontakt i år og neste år blir foreldrekontakt.( opprykk). Vet at jeg i år skal være med å planlegge og gjennomføre julefesten og sommerfesten og bære 17.mai fanen. Det er det jeg harr blitt fortalt så langt. Anonymous poster hash: 58f8c...b20
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 ? Anonymous poster hash: ec990...3f1
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 Hos oss klassekontakt : Arrangere sosialt samvær Juleverksted Sommeravslutning 17.mai arrangement Samle inn penger til klassekampen. Ta imot saker fra foreldre og bringe til lærere foreldre vil være anonyme Skrive refetat som du sier. Aldri skrevet referat fra FAU møtet med mindre du er i FAU styret? Anonymous poster hash: 75d22...675
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #6 Skrevet 22. august 2016 Her legges referat fra fau-møtene ut på nettsiden til skolen, så foreldrerepresentanten i klassen legger som regel bare ut en link til det referatet på klassens facebook-gruppe. Her er det gjerne foreldrerepresentanten som drar igang juleavslutningen og sommeravslutningen, og kjøper en blomst til læreren til sommeravslutningen. Anonymous poster hash: b9128...1f5
Yellow Brick Road Skrevet 22. august 2016 #7 Skrevet 22. august 2016 Når jeg har vært klassekontakt (vi har vært to) har en av oss skrevet referat fra foreldremøtene og læreren har sendt det hjem med elevene. Når det gjelder FAU har jeg aldri skrevet direkte referat fra FAU-møter eller FAU-styremøter (jeg har sittet noen år i styret også). Sekretæren i FAU-styret skriver referat, men de blir ikke sendt ut, men selvfølgelig lagt fram på årsmøtene og referert fra på SU og SMU-møter. Men jeg har alltid notert ned ting som jeg synes er viktig å bringe videre til klassen, enten det er foreldre eller elever. Du må nesten spørre på din skole hva som er vanlig der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå