Gå til innhold

hvor lenge er 3,5 åringen oppe? 3 år, 6 mnd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er blitt vanskelig å legge. Synger og leker og har null ro. Vekker lillesøsteren (ikke med vilje, men hin våkner av sang og lek). Har lenge lagt henne 19.00, men har blitt ca 19.30 siste mnd.

Ville dere lagt senere eller tidligere? Troooor ikke hun er overtrøtt, heller at hun ikke finnes trøtt. Før sovna hun innen 10 min. Nå kan hun leke 45-60 min før hun legger seg ned og sovner.

Anonymous poster hash: 9e427...558

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun ligger våken en time så ville jeg kanskje drøyd den til 20. Mi legger seg mellom 19 og 19.30, men hun sovner på 5-10 min

Anonymous poster hash: 443ba...413

Skrevet

Min legger seg kl 19. Han er våken til ca 20. Men hvis vi legger ham kl 20, er han våken til 21.

Skrevet

Min som akkurat ble 4 legger seg fortsatt kl 19, sovner på fem minutter 😃 Våkner før fuglene fiser da, vil gjerne stå opp kl 5.30.

Men barn er forskjellige, kanskje tiden er kommet for din for å legge seg senere.

Anonymous poster hash: 7086b...1fc

Skrevet

alt fra 19-20 kommer an på hvor trøtt han er :). han står opp stort sett mellom 615-7 på hverdagen og mellom 9-11 i helgene :)

Skrevet

Min 3,5 åring sovner rundt klokka ni og er oppe halv åtte om morgenen. Det har blitt en behagelig rytme nå som vi er i perm med lillesøster og ikke har dårlig tid om morgenen.

Anonymous poster hash: 3c381...f03

Skrevet

Min 3,5 åring legges mellom 19 og 19.30 veldig forskjellig når han sovner veldig ofte blir klokken rundt 20.00 og våkner rundt 07.00 hver morgen.

Anonymous poster hash: bd22d...13d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...