Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Mitt barn ble bitt av en hund, for noen dager siden. Vi har renset og skiftet plaster flere ganger for dagen, men jeg synes det ser litt....merkelig ut? Spesielt fordi det er sånne små klumper, over såret. Eller? Skal det se sånn ut? Anonymous poster hash: ee77a...b52
Julie (: Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Sånne prikker får jeg ofte hvis jeg har på plaster, tror jeg får en form for allergisk eksem av det. Kan det være noe sånt? Siden det har vært en hundebitt, tror jeg uansett jeg ville tatt turen til legen.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 Bet hunden hull i huden? Var dere hos lege? Mitt barn ble bitt av ett annet barn og fikk først sånne små "blemmer" de ble etterhvert større og han ble innlagt og måtte få antibiotika intravenøst. Ville tatt en telefon til fastlegen imorgen Anonymous poster hash: bc850...ea8
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 Hundebitt skal ALLTID behandles med antibiotika i fem dager fikk jeg beskjed om da jeg ble bitt. Hadde tatt en tur til legen. Kjedelig å få er skjemmende arr i ansiktet også. Anonymous poster hash: de9a9...fc4
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #5 Skrevet 22. august 2016 Det ser ut til at det kan ha gått infeksjon i det. Ring legevakten Anonymous poster hash: 63604...978
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #6 Skrevet 22. august 2016 Vi har selvfølgelig vært hos legen, det skjedde jo innenfor en time etter han ble bitt. Han fikk stivkrampesprøyte da han var 11-12 mnd, og siden han nå er snart 6, mente legen at den skulle dekke. Han fikk derfor ikke ny stivkrampe. Han fikk heller ikke antibiotika. Er derfor jeg er litt ekstra på vakt! :/ Anonymous poster hash: ee77a...b52
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #7 Skrevet 22. august 2016 Og hva skjedde med hunden som bet ansiktet på et barn?? Anonymous poster hash: 5beec...d80
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #8 Skrevet 22. august 2016 Bet hunden hull i huden? Var dere hos lege? Mitt barn ble bitt av ett annet barn og fikk først sånne små "blemmer" de ble etterhvert større og han ble innlagt og måtte få antibiotika intravenøst. Ville tatt en telefon til fastlegen imorgen Anonymous poster hash: bc850...ea8 Ja, hunden bet dypt hull faktisk. Laget en liten flenge, men den løse huden var ved å dø, så de måtte klippe den vekk. Så skulle såret gro av seg selv. Var egentlig dypt nok til å bli sydd, men de valgte denne løsningen istedet. HI Anonymous poster hash: ee77a...b52
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #9 Skrevet 22. august 2016 Jeg ville tatt en ny tur til legen for selve såret. Prikkene rundt ligner mitt ene barns reaksjon på noen plaster, de verste for mitt er Salvequick. God bedring til gutten din. Anonymous poster hash: 9c74c...7ac
februarprins2013 Skrevet 22. august 2016 #10 Skrevet 22. august 2016 uff stakkars ser betent ut ja, ta en tur til legen,hvis dere ikke har vert der
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #11 Skrevet 22. august 2016 Stakkars lille venn, håper hunden ble avlivet. Ta en tur til legen. God bedring 😘 Anonymous poster hash: 62a86...2b8
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #12 Skrevet 22. august 2016 Prikkene ser ut som en reaksjon på plasteret. Såret ser derimot betent ut. Ikke vent, kontakt lege! Jeg ble bitt av hund for et år siden, da var det stivkrampesprøyte om det var for lenge siden man hadde tatt den, men antibiotika så de an. Fikk da beskjed om å ta kontakt med det samme om bittet viste noen som helst tegn til betennelse. Lege! Anonymous poster hash: 26be3...9d8
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #13 Skrevet 22. august 2016 GÅ TIL LEGE! ett av mine barn ble bitt i ansikt av en hund, fikk en heftig betennelse! Var innlagt på sykehus i 3 dager, kirurger og andre spesialister var innom hver dag for å skylle det. Går nå med en klump der bikkja beit. Den hunden er nå btw død. Anonymous poster hash: d9ea2...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå