Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Posta for fort. Jeg har ALDRI finnet klær på H&M som passer. I dag våget jeg meg inn. Tok med masse i str 46 og tenkte, kanskje får jeg det på. Men herrejesus. Jeg måtte ned i str 42. Ble så glad. Sikkert ikke stort for dere sylfider, men for meg var det så gøy. Anonymous poster hash: 75fc6...fba
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #5 Skrevet 22. august 2016 Så flink du er! Gratulerer 😀 Anonymous poster hash: 368ab...1f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå