Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #1 Skrevet 22. august 2016 Hva synes du om det? Søsteren min og mannen har gått ifra hverandre. Nå er han hjemme og spiser til mor og far HVER dag! Han er innom hele helgene og når han ikke har barna, bare for å drikke kaffe og hilse på. I tillegg er faren og han på lange turer sammen om kveldene. Er ikke dette spesielt? Anonymous poster hash: ebcf1...ddb
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #2 Skrevet 22. august 2016 Han besøker foreldrene sine? Etter et samlivsbrudd velger han å tilbringe tid med familien sin? Hva er spesielt med det? Anonymous poster hash: 083c4...5f9
Elsker livet Skrevet 22. august 2016 #3 Skrevet 22. august 2016 Høres spesielt ut. Han har kanskje ikke så mange venner og har et ekstremt sosialt behov.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #4 Skrevet 22. august 2016 Menn hår gjennom skilsmisse de også. Kanskje han føler han kan åpne seg og snakke om det med faren sin enn kompisene,ingen problem der. Kanskje han føler huset er tomt når barna er ikke der. De fleste innleggene her handler om mannfolka som gir faen,drikker seg fulle,finner seg dame alt for fort. Det er prisverdig å lese at en mann tar seg tid til å gå gjennom hele prosessen uten å drite seg ut. Anonymous poster hash: 31a04...360
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #5 Skrevet 22. august 2016 Menn hår gjennom skilsmisse de også. Kanskje han føler han kan åpne seg og snakke om det med faren sin enn kompisene,ingen problem der. Kanskje han føler huset er tomt når barna er ikke der. De fleste innleggene her handler om mannfolka som gir faen,drikker seg fulle,finner seg dame alt for fort. Det er prisverdig å lese at en mann tar seg tid til å gå gjennom hele prosessen uten å drite seg ut. Anonymous poster hash: 31a04...360 Det er sant 😊 Men han drikker seg full hver fredag og lørdag og, hvis han ikke er på hytten med foreldrene 😊 og er aktiv på Tinder 😉😉 Anonymous poster hash: ebcf1...ddb
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #6 Skrevet 22. august 2016 Altså, dette er din søsters eksmann? Det er vel ikke din sak. Anonymous poster hash: 0e4d2...fd3
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #7 Skrevet 22. august 2016 Altså, dette er din søsters eksmann? Det er vel ikke din sak. Anonymous poster hash: 0e4d2...fd3 Absolutt ikke. Bare jeg som lurer, for jeg synes det er så spesielt 🙈🙈 Anonymous poster hash: ebcf1...ddb
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #8 Skrevet 22. august 2016 hjem til mams og få maten på bordet og bli litt pjusket med? tror mange menn ikke lar den muligheten gå fra seg om det står om å ellers måtte lage seg middag selv hver dag, sette i oppvaskmaskin og handle... Anonymous poster hash: b698b...348
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #9 Skrevet 22. august 2016 Absolutt ikke. Bare jeg som lurer, for jeg synes det er så spesielt Anonymous poster hash: ebcf1...ddb Det er vel heller du som er spesiell som gidder å bry deg om noe slik. At et menneske som har gått gjennom et samlivsbrudd opplever et behov for tett kontakt med sine foreldre er fullt forståelig og ingenting å reagere på i det hele tatt. Anonymous poster hash: c6d65...45e
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #10 Skrevet 22. august 2016 Jeg hadde gjort det samme hvis det ble brudd mellom meg og mannen, og jeg ikke hadde barna hos meg. Stusslig å være helt alene, og jeg har ingen andre... Anonymous poster hash: 2506a...e2d
savvy Skrevet 22. august 2016 #11 Skrevet 22. august 2016 Jeg hadde gjort eksakt det samma. Hjem på soffan te ho mor. Grine og spise mammas trøstemat. Men er vel ikke merkelig fordi jeg er kvinne eller ? La den stakkars mannen være i fred.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #12 Skrevet 22. august 2016 Det er sant 😊 Men han drikker seg full hver fredag og lørdag og, hvis han ikke er på hytten med foreldrene 😊 og er aktiv på Tinder 😉😉 Anonymous poster hash: ebcf1...ddb Wooohooo...der tok du han! Det høres ut at søstera di og hennes familie er ikke ferdig med mannen og absolutt må spionere på han,grave opp dritt,sleæadre rundt hva han gjør og ikke gjør og hvordan. Get a life! Anonymous poster hash: 31a04...360
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #13 Skrevet 22. august 2016 Hadde lett gått å fått mat andre lager om jeg hadde hatt muligheten . Men ikke hver dag da 😂 Anonymous poster hash: 57dfe...2a9
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #14 Skrevet 22. august 2016 Han høres litt lat ut 😊 spise middag hjemme hos mamma hver dag.... Han kan vel invitere de hjem til seg også. Men det gidder han vel ikke Anonymous poster hash: ea4c1...2b4
Gjest Antarctica Skrevet 22. august 2016 #15 Skrevet 22. august 2016 På en måte kan man si det er stakkarslig at han ikke klarer å finne egne sosiale arenaer, men når det først er så galt, så er det jo flott at han søker trøst og tilflukt hos noen han stoler på. Bedre enn å gå på fylla, eller å drive desperat damesøk på Tinder... Vi er og blir foreldre, selv når ungene er 40 år, så denne situasjonen kan komme til å ramme oss alle.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #16 Skrevet 22. august 2016 Hva synes du om det? Søsteren min og mannen har gått ifra hverandre. Nå er han hjemme og spiser til mor og far HVER dag! Han er innom hele helgene og når han ikke har barna, bare for å drikke kaffe og hilse på. I tillegg er faren og han på lange turer sammen om kveldene. Er ikke dette spesielt? Anonymous poster hash: ebcf1...ddb Hvordan i alle dager vet du dette? Det finnes jo ingen grunn i verden til at du skal vite hva din eks svoger gjør hver dag Anonymous poster hash: ad5d1...182
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #17 Skrevet 22. august 2016 Hvordan i alle dager vet du dette? Det finnes jo ingen grunn i verden til at du skal vite hva din eks svoger gjør hver dag Anonymous poster hash: ad5d1...182 Snakker jo med søsteren min om det 😉 Anonymous poster hash: ebcf1...ddb
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #18 Skrevet 22. august 2016 Snakker jo med søsteren min om det 😉 Anonymous poster hash: ebcf1...ddb Dere to høres helt spesielle ut! Gå ut,ha sex,gå over til et annet samtalemnet! Anonymous poster hash: 31a04...360
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #19 Skrevet 22. august 2016 Snakker jo med søsteren min om det Anonymous poster hash: ebcf1...ddb Og hun har heller ikke noe annet å gjøre enn å passe på hva eksen sin gjør hver dag. Og du snakker om at han er spesiell............ Anonymous poster hash: ad5d1...182
Mostly Harmless Skrevet 22. august 2016 #20 Skrevet 22. august 2016 Jeg syntes det var litt rart at mannen spiste hjemme hos eksens foreldre hver dag, men så skjønte jeg at han er hjemme hos egne foreldre. Da synes jeg det er litt mer rart at du og din søster diskuterer det i det hele tatt. Er dere ute etter å tegn på at han ikke tar bruddet særlig bra, eller er det bare generell baksnakking?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2016 #21 Skrevet 22. august 2016 Det mest spesielle her synes jeg er at du og din søster i detalj følger med på hva hennes eksmann gjør. Anonymous poster hash: 3fa98...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå